וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרספו בספק להמשך הקופה אמריקה

3.7.2007 / 11:47

הארגנטינאי עיקם את קרסולו במהלך שמחת השער שכבש, בניצחון 2:4 על קולומביה: "יש עוד 13 יום לסוף הטורניר, מקווה שלא אזדקק לנס"

ספק רב אם הרנן קרספו יוכל להמשיך ולשחק בקופה אמריקה, לאחר שנפצע במשחק הניצחון על קולומביה (2:4). בדקה ה-19 כבש החלוץ את הפנדל שקבע שוויון 1:1, אבל בריצת הניצחון עיקם את קרסולו.

קרספו סירב לומר אם יוכל לחזור ולשחק בשלבים הגבוהים של הטורניר, אבל נראה כי הסיכויים לכך קטנים. "אני יודע שהצוות בנבחרת יעשה הכל כדי להכשיר אותי, אבל אני מקווה שלא אזדקק לנס", אמר השחקן, "אני אופטימי מטבעי. יש עוד 13 ימים עד לגמר הטורניר, ואני אמשיך לקוות עד היום האחרון".

"ניצחנו משחק חשוב", אמר הארגנטינאי חאבייר מסצ'ראנו בסיום המשחק, "שיחקנו היטב, אך עלינו לדעת להתגונן טוב יותר בבעיטות הקרן. לא ציפינו לשער הראשון שלהם". קשר קולומביה, פאביאן וארגאס, שהורחק בכרטיס אדום, אמר: "לא היתה שום סיבה לשופט לתת פנדל לארגנטינה, זה הפך את חייהם לקלים יותר". וארגאס קבל על בעיטת העונשין המפוקפקת שנשרקה לזכות ליאונל מסי, ושבעקבותיה כבש קרספו ונפצע.

ניצחונה של ארגנטינה על קולומביה, הזניק את אלופת העולם לשעבר לשלב רבע הגמר של הטורניר, ובמחזור הסיום של שלב הבתים היא תפגוש את פראגוואי לקרב על המקום הראשון בבית. הנבחרת שתסיים שנייה, עשויה לפגוש בשלב הנוקאאוט את מקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully