וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשארד לואיס יחתום באורלנדו

3.7.2007 / 11:27

הפורוורד הגיע לסיכום עם המג'יק, סוכנו של בילאפס מכחיש כי הרכז סיכם בדטרויט. דרק פישר שוחרר מיוטה על מנת לטפל בביתו החולה

רשארד לואיס, אולי השחקן החופשי הכי מבוקש בשוק בפגרה הנוכחית, יחתום בימים הקרובים באורלנדו, וכל שנותר הוא להעביר את העט על החוזה החדש, שלפי ההערכות שווה 75 מיליון דולר לחמש שנים, המקסימום אותו יכולה הייתה אורלנדו להציע.

כעת תנסה אורלנדו לבצע עיסקת סיין אנד טרייד עם סיאטל, על מנת לפנות מקום תחת תקרת השכר שלהם כדי להחתים מחדש את דארקו מיליצ'יץ', שמחפש אף הוא חוזה חדש.

דוויט האוורד נשמע נלהב מהתוספת החדשה לקבוצה: "הוא שחקן נפלא ואדם נהדר. הוא יעזור לנו רבות, ואני מקווה שהוא יאהב להיות כאן".

בעונה שעברה חסר למג'יק סקורר רציני מהקו האחורי, שיידע לנצל (ולמנוע) את השמירות הכפולות להן זוכה הווארד. כעת עם היד הלוהטת של לואיס מרחוק, ויכולתו להוריד לפוסט שחקנים נמוכים ממנו, הגיוון בהתקפה של אורלנדו עבר שדרוג רציני.

רשת ESPN דיווחה כי צ'ונסי בילאפס הגיע לסיכום עם הפיסטונס, וישחק בחמש העונות הבאות בדטרויט, בעבור משכורת של 60 מיליון דולרים. מאוחר יותר הכחיש סוכנו של בילאפס נמרצות את הידיעה: "אלו שמועות נבזיות".

בילאפס הפך לשחקן חופשי ב-1 ביולי, לאחר שניצל אופציית השתחררות בחוזהו. אולם מעטים האמינו שיש לו סיבה לעזוב את הקבוצה שנתנה לו את המפתחות והפכה אותו לכוכב ולאלוף. הג'נרל מנג'ר ג'ו דומארס הקפיד להדגיש שיעשה הכל כדי להשאיר את מיסטר ביג שוט, ואחרי שבקיץ הקודם איבד את בן וואלאס, הוא יעשה הכל כדי להשאיר את בילאפםס בעיר המכוניות עד סוף הקריירה.

עידן אודן החל

גרג אודן, הבחירה הראשונה בדראפט, חתם על חוזהו בפורטלנד. החוזה הוא לשנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות. מיד לאחר החתימה הרשמית הצטרף אודן לקבוצת ליגת הקיץ של הבלייזרס, והותיר רושם מיידי באימון הבכורה שלו בקבוצה.

"היתה איזו זריקה שלא הצלחתי לחסום, ואז הוא הופיע מאחורי וחסם אותה", סיפר חברו החדש של אודן לקו הקדמי, למרכוס אולדריג'. "וחוץ מזה הוא גם הטביע כל כדור באיזור הטבעת. זה היה מדהים".

פישר שוחרר מיוטה

יוטה הסכימה לשחרר את הגארד הוותיק דרק פישר מחוזהו. הג'אז הודיעו כי נענו לבקשתו של פישר לעבור לאחת משבע קבוצות המשחקות בערים בהן נמצאים בתי חולים המתאימים לטיפול בביתו, הסובלת מסרטן בעינה. פישר לא פסל את האפשרות כי לא ישחק כלל בעונה הבאה, והדגיש כי בריאותה של ביתו נמצאת בראש סדר העדיפויות שלו.

* קובי קארל, בנו של מאמן דנבר ג'ורג' קארל, יצטרף לסגל ליגת הקיץ של הלוס אנג'לס לייקרס. קארל סיים העונה את לימודיו במכללת בויזי סטייט, ועבר לפני שלושה חודשים ניתוח להסרת גידול סרטני מגרונו.

* זאק רנדולף הוצג באופן רשמי כשחקן הניקס, ומיד שיחרר הצהרת כוונות: "אני מרגיש מוכן לשחק עבור קבוצה מנצחת, ולהגיע לפלייאוף".

* דנבר מחפשת רכז במקומו של סטיב בלייק שהפך לשחקן חופשי, ונציג הקבוצה ייפגש עם סוכנו של ברווין נייט, הרכז הוותיק ששוחרר משארלוט מוקדם יותר השבוע.

* סטיב קר, הג'נרל מנג'ר החדש של פיניקס, ישוחח בטלפון עם גרנט היל, השוהה לצד אשתו ההרה, וינסה לשכנע אותו להצטרף לסאנס. מועמדות נוספות להנחית את הפורוורד הוותיק הן דטרויט, סן אנטוניו, מיאמי, וגם קבוצתו הנוכחית, אורלנדו.

* ריי אלן הרגיע את האוהדים המודאגים בבוסטון וסיפר כי הקרסוליים שלו, שנותחו לאחרונה, נמצאים "במצב מצוין".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully