וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ופראגוואי ברבע הגמר

3.7.2007 / 7:15

התכולים-לבנים נעזרו בצמד של ריקלמה וניצחו 2:4 את קולומביה בדרך לשלב הבא, יחד עם פראגוואי שניצחה את ארה"ב 1:3

שני משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) במסגרת הסיבוב הראשון בקופה אמריקה. במשחק המרכזי פגשה ארגנטינה את קולומביה, והתכולים-לבנים המשיכו עם היכולת המצוינת, נעזרו בצמד של חואן ריקלמה, ניצחו 2:4 והבטיחו את מקומם ברבע הגמר. פראגוואי, שהביסה במחזור הראשון 0:5 את קולומביה, הבטיחה אף היא מקום ברבע הגמר אחרי 1:3 על ארה"ב.

במחזור הבא תאבקנה ארגנטינה ופראגוואי ראש בראש על הראשות הבית, כשזו שתסיים במקום השני, עשויה לפגוש את מקסיקו בשלב הבא.

ארגנטינה - קולומביה 2:4

ארגנטינה הבטיחה את מקומה ברבע גמר הקופה אמריקה, אחרי שניצחה את קולומביה במרקאיבו במשחקה השני בטורניר. אחרי שחניכיו של באסילה הביסו 1:4 את ארה"ב, והקולומביאנים ספגו חמישייה ללא מענה מנבחרת פראגוואי, נראה שקרספו, מסי וחבריהם לא היו אמורים להתקשות, ואכן כך היה.

היה זה דוקא דויד פריירה הקולומביאני שפתח את מסכת השערים בדקה ה-10, וקבע 0:1. בטח היו כמה ארגנטינאים שנזכרו בחשש ב-5:0 ההוא, שספגו מהקולומביאנים לפני 14 שנה, אבל ההמשך נתן להם בעיקר סיבה טובה להתענג על יכולת נבחרתם. ספק הכשלה של הגנת קולומביה, ספק הצגה של ליאנל מסי קבעו פנדל לזכות ארגנטינה בדקה ה-19, והיה זה הרנן קרספו שדייק מהנקודה הלבנה בדרך לשוויון 1:1.

חואן ריקלמה נגח את המהפך בדקה ה-34 והשלים צמד בדקה ה-45 עם בעיטה חופשית מדויקת לפינה הימנית הנמוכה של שער הקולמביאנים. עכשיו כבר היה די ברור שאלופת העולם לשעבר תצא מהמשחק הזה עם 3 נקודות. ג'יימי קאסטריון צימק בדקה ה-72 ל-3:2, אבל דייגו מילטו סגר עניין, והבטיח את הניצחון בדקה ה-90.

ארה"ב - פראגוואי 3:1

אחרי ההשפלה במשחק הראשון מול ארגנטינה, נבחרת ארה"ב קיוותה להתאושש דווקא מול פראגוואי, שהרשימה מאוד במשחקה הראשון מול קולומביה. בתום 90 דקות פראגוואי המשיכה להרשים ואילו ארה"ב המשיכה לקבל בראש.

אדגר בארטו העלה את פראגוואי ליתרון 0:1 בדקה ה-29, אבל האמריקאים נשארו במשחק עם שער שוויון של ריקרדו קלארק בדקה ה-40. המחצית השנייה היתה של פראגוואי. אוסקר קרדוסו פרץ בדקה ה-55 אל הרחבה האמריקאית, וברגל שמאל הכניע את קייסי קלר, בדרך ל-1:2. בעיטה חופשית מדוייקת של סלבאדור קאבאנס בדקה ה-90, קבעה ניצחון 1:3 לפראגוואי ומקום ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully