וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אולי הפעם זה יקרה

2.7.2007 / 18:23

אלי זינו סירב לחתום בעקבות מחלוקת כספית עם ברקת, אולם דומה שהפתרון הושג, ומועדון הפאר לשעבר בדרך להימכר

הפועל באר שבע קרובה למכירה. זאת אומרת, הפועל באר שבע תמיד קרובה למכירה, אבל דומה שהלילה (שני) זה באמת עשוי להיסגר. זאת לאחר שאלי זינו, יו"ר הקבוצה שהערים קשיים על העסקה אתמול, התרצה וצפוי לחתום סופית על טופס ההעברה של הקבוצה לידי אלונה ברקת.

זינו שב אתמול מחו"ל ולא הסכים לחתום על טופס המכירה, בתואנה שההסכם אינו מקובל עליו. לוואלה! ספורט נודע כי סלע המחלוקת היה בהסדרים הכספיים בינו לבין ברקת. הרוכשת המיועדת אמורה להעביר מיידית שני מיליון שקל לידי זינו ומיליון שקל מאוחר יותר, אולם דרשה ערבויות למניעת תביעות עתידיות, אותן לא יכול היה להמציא. בנוסף, זינו דרש את כל שלושת מיליון השקלים במזומן. הפיתרון הושג בהתערבות ראש העיר, יעקב טרנר, שגייס את הערבויות דרך חברה עירונית.

זינו אמר אתמול לאתר my-negev.co.il: "להערכתי, מחר בערב אחתום על ההסכם. אני צריך ללמוד מה כתבו שם. מחר (יום שני) יודפס ההסכם ואקרא אותו. למראית עין, הכל נראה מצויין. אני לא רואה שום דבר שאמור להפריע. זה הסכם שמסכם עשר שנים מתאריך ועד תאריך ונגמר הסיפור. הדברים נראים טוב והולכים טוב. אני לא חושב שיהיו בעיות. הכל נראה בסדר. צריך לתת הזדמנות לאנשים חדשים. אני גאה שיש אנשים שמחליפים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully