וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון קלדרון משיב אש

2.7.2007 / 14:07

נשיא ריאל הגיב לביקורת על פיטורי קאפלו. מיכאל לאודרופ בדרך לחטאפה, ולנסיה מעוניינת באנלקה ולואיס גרסיה סיכם באתלטיקו

הויכוח אם פאביו קאפלו היה צריך להישאר מאמן ריאל מדריד, עדין לא גווע בספרד. הבלאנקוס סופגים ביקורת על ההחלטה לשלוח את המאמן האיטלקי הביתה, אחרי שהביא לקבוצה תואר אליפות, ונשיא הקבוצה, רמון קלדרון, משיב אש. "אני רוצה שאנשים יעזבו את הברנבאו שמחים", אמר קלדרון, "וזה לא קרה בשנה שחלפה. נגד לבנטה האוהדים נופפו במטפחותיהם הלבנות נגד הקבוצה, וזה היה היום בו הנפתי גם את שלי".

גם הזכייה הדרמטית בכתר הספרדי לא שכנעה את קלדרון. "מדריד חייבת לשאוף לשלמות. היתה חסרה לנו איכות במשחקנו, ואנו חייבים להתאושש בעונה הקרובה". הפרשנים שעוקצים את החלטת ריאל, זכו לתגובה מצדו של נשיא הלבנים. "אל תשכחו שכל המומחים קטלו את צורת המשחק שלנו באמצע העונה. בפברואר כבר רמזתי שקאפלו עשוי לעזוב וזו גם היתה ציפיית האוהדים בזמן ההוא".

"זכינו בתואר, אבל תוצאות טובות אינן מספיקות. הודחנו מליגת האלופות מול באיירן מינכן, והפסדנו בגביע לבטיס. אלו שני רגעים מרירים. אנחנו רוצים לחזור לכדורגל המרהיב שריגש את האוהדים".

ומה עם מחליפו? ריאל מדריד התנתה את מעברו של המאמן ברנד שוסטר לשורות הקבוצה רק אחרי שיסגור את תנאי שיחרורו מחטאפה. עדות לכך שהעיסקה קרובה מתמיד היה אפשר למצוא היום "במארקה" שפירסם כי שחקן העבר מיכאל לאודרופ סיכם בחטאפה.

אנחל טורס, הבוס של חטאפה, סיכם עם לאודרופ בלחיצת יד והדני צפוי לחתום על חוזהו בקבוצה. מינויו הרשמי של לאודרופ צפוי להיות מוכרז בד בבד עם עזיבתו הרשמית של שוסטר, והצדדים נכנסו להליך מואץ של ישיבות כדי לסגור זאת כבר השבוע.

ולנסיה רודפת אחרי אנלקה

אחרי שתיירי הנרי עזב את איצטדיון האמירויות לטובת ברצלונה, מאמן ארסנל, ארסן וונגר, חשק בחלוץ בולטון ניקולאס אנלקה. אבל בדיוק כשנדמה היה שהחלוץ הצרפתי יגוייס לתותחנים בקרוב, הגיעה ולנסיה והציעה עבור אנלקה סכום של 15 מיליון יורו. בעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" נכתב כי אחרי שדייגו פורלאן, בו היתה מעוניינת ולנסיה, חתם באתלטיקו מדריד, העטלפים סימנו את אנלקה כיעד.

אנלקה, שהבקיע אשתקד 11 שערים במדי הוונדררס, צריך רק להתלבט, האם בגיל 28 הוא רוצה לחזור למועדון הלונדוני בו שיחק בעבר, או לעבור למסטאיה.

לואיס גרסיה סיכם באתלטיקו מדריד

אחרי החתמתו של דייגו פורלאן, אתלטיקו מדריד ממשיכה לחזק את הסגל. היום (שני) סוכמה העברתו של קשר ליברפול, לואיס גרסיה, לויסנטה קלדרון וביומיים הבאים העסקה צפויה להחתם. בכך, יחזור גרסיה למדי הפסים של אתלטיקו, אחרי שכבר שיחק במועדון בשנת 2002/03. סכונו של השחקן, מנואל גרסיה קווילון הודיע כי ההעברה אינה קשורה לרצונה של ליברפול לראות בשורותיה את חלוץ אתלטיקו, פרננדו טורס.

ליברפול אינה היחידה שמעוניינת בטורס, וגם אלופת איטליה, אינטר, כבר הודיע שהיא מגששת אחרי השחקן. "הסאן" האנגלי פירסם כי טורס מעוניין בחוזה ל-6 שנים באנפילד, תמורת 31 מיליון ליש"ט. בליברפול מוכנים לשלם 4 מיליון ליש"ט פחות. עכשיו מאמן ליברפול, רפא בניטז, צריך לשכנע את הבעלים, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, לפתוח את הארנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully