וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילטורד סוחר סמים? לא, הוא סתם עבריין תנועה

2.7.2007 / 13:09

החלוץ נעצר במהלך מחנה אימון של ליון, ונלקח לחקירה משטרתית, שהפריכה את השמועות כאילו החלוץ היה מעורב בעסקת סמים

פרשה מסתורית הסעירה את עולם הכדורגל הצרפתי: סילבן וילטורד, חלוצה של ליון, נעצר הבוקר (שני) במהלך מחנה אימונים שעורכת ליון ונלקח לחקירה משטרתית. בצרפת היו שגרסו כי הסיבה למעצר היא עבירות התנועה החוזרות ונשנות של השחקן (נעצר מספר פעמים נוהג במהירות מופרזת ולא התייצב לדיונים בבית המשפט בעניינו), כאשר אחרים טענו כי שמו של וילטורד נקשר בהברחת סם מסוג קוקאין בין העיר ליון לסנט אטיין, שנחשפה במהלך חודש יוני. בסופו של דבר הפריכה משטרת צרפת את השמועות והודיעה כי החלוץ נעצר בשל עבירות התנועה הרבות בתיקו.

מערכת היחסים בין וילטורד לבין ראשי ליון איננה תקינה גם כך, לאחר שהשחקן עבר מספר עבירות משמעת שמאיימות על המשך דרכו במועדון.

וילטורד בן ה-33 נחשב לאחד החלוצים הצרפתים המובילים בעשור האחרון. הוא החל את הקריירה המקצוענית בראן ובעונת 97' עבר לבורדו, עמה זכה באליפות צרפת לשנת 1999. את אותה עונה סיים וילטורד כמלך השערים של הליגה הצרפתית וגם ביורו 2000 היה נהדר, כאשר אף כבש לזכות צרפת במשחק הגמר (ניצחון על איטליה). בקיץ נרכש בידי ארסנל בסכום שיא של 13 מיליון יורו. וילטורד שיחק בארסנל בין 00' ל-04', בהן זכה בשתי אליפויות הליגה האנגלית ובשני גביעים. לאחר תום חוזהו בארסנל שב החלוץ למולדת והצטרף לליון. שלוש העונות האחרונות של ליון היו נפלאות, בהן זכתה בשלוש אליפויות רצופות. וילטורד שיחק בנבחרת צרפת גם במונדיאל 2002, יורו 2004 ומונדיאל 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully