וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי מאבד תקווה

2.7.2007 / 12:32

מאמן רומא הצהיר: "בשנה הבאה המירוץ לאליפות יהיה בין שתי המילאנזיות". פלאדינו מבוקש בסרייה A, יובה: "הוא נשאר בטורינו"

בזמן שמילאן ואינטר בונות את סגליהן לעונה הקרובה, ברומא מאבדים תקווה. "אני חושב שבשנה הבאה המירוץ לאליפות יהיה בין שתי המילאנזיות", אמר מאמן הג'יאלורוסי, לוצ'יאנו ספאלטי, "מאחוריהן יהיה אפשר למצוא אותנו, את יובנטוס, פיורנטינה, לאציו ופאלרמו".

רומא, שסיימה אשתקד כסגנית אלופת איטליה, הציגה כדורגל מרשים לאורך העונה, ואף זכתה בגביע האיטלקי. אבל כל זה לא יעמוד לה לדעת ספאלטי בעונה הבאה, כפי שהוא התנבא. ואיך הוא מתכוון לחזק את עצמו, אם לא לאליפות אז לפחות למאבק על מקום בליגת האלופות? "יובנטוס ביצעה מהלכים בשוק ההעברות, אבל היא לא בשלה עדין לקרב על התואר. כרגע אנו חסרים שחקני כנף, ואנחנו צריכים שלושה כאלה", הוסיף ספאלטי.

מאורו אספוסיטו צפוי להצטרף היום לרומא, וספאלטי מעוניין גם בפרנצ'סקו מודסטו. העברתו של האחרון מתעכבת משום שנשיא רג'ינה, לילו פוטי, מתעקש לקבל מסגנית האלופה שחקן אחר תמורתו, מעבר לסכום הרכישה.

את ז'וליאן פובר, בו ספאלטי היה מעוניין, הוא כבר לא יאמן, לאחר שהקשר הצרפתי חתם על חוזה ל-5 שנים בווסטהאם.

הסרייה A במרדף אחרי רפאלה פלאדינו

שחקנה של יובנטוס ונבחרת איטליה הצעירה, רפאלה פלאדינו, מחוזר נמרצות על ידי מספר קבוצות באיטליה. פארמה, סמפדוריה, פיורנטינה ורג'ינה הן הקבוצות שמעוניינות בכשרון המעיר. גם ארסנל הביעה עניין בילד. רק מה, הגברת הזקנה לא מוכנה לוותר על התכשיט, שהיווה חלק לגיטימי בסגל שהעלה אותה חזרה לסרייה A. "פלאדינו לא יזוז מטורינו", הצהיר מנהלה הספורטיבי של יובה, אלסיו סקו.

באיטליה כבר מכירים הצהרות מעין אלה, ובטוחים כי בסופו של דבר זה אינו סוף פסוק. פארמה היא עד כה המתמודדת הרצינית ביותר והיא כבר הבהירה לפלאדינו כי מעבר לשורותיה, רק יעשה טוב לקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully