וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל וצ'לסי סיכמו על העברת רובן

2.7.2007 / 11:33

בספרד טוענים: מוריניו נתן אוקיי, ההולנדי בדרך לאלופה הספרדית. ה"סאן": פרננדו טורס ידרוש מליברפול 100 אלף ליש"ט לשבוע

"סאן" מדווח הבוקר (שני) כי עסקת העברתו של פרננדו טורס לליברפול לא תעבור בצורה קלה, אחרי שהחלוץ הספרדי דורש משכורת שבועית של 100 אלף ליש"ט. טורס צפוי להצעת חוזה של 6 שנים, מה שאומר שסכום המשכורת אותה הוא דורש למשך התקופה הוא 31.2 מיליון ליש"ט.

חמישה שחקנים בתולדות הפרמיירליג - מיכאל באלאק, אנדריי שבצ'נקו, סטיבן ג'רארד, כריסטיאנו רונאלדו ותיירי הנרי הרוויחו 100 אלף ליש"ט שבוע או יותר. טורס רוצה להפוך לשישי. "הוא יעזוב את אתלטיקו רק לטובת המועדון וההצעה הנכונים ביותר עבורו", אמר סוכנו.

רובן תמורת 20 מיליון

"אס" הספרדי טוען היום כי ריאל מדריד וצ'לסי הגיעו לסיכום לפיו אריאן רובן יעבור לקבוצה הספרדית תמורת 20 מיליון ליש"ט. העיתון הספרדי ידע לדווח שמאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, הוא זה שנתו את האוקיי הסופי למעבר, כשבכסף מהמעבר הצפוי ינסה הפורטוגלי להנחית את פלורן מאלודה בסטמפורד ברידג'.

רובן, ביחד עם קאקה ואולי ססק פברגאס, מהווה את אחת מהמטרות המרכזיות של ריאל הקיץ. כזכור, כחלק מקמפיין הבחירות שלו לפני שנה, הכריז הנשיא רמון קלדרון כי הוא יביא את רובן, אולי כעת, באיחור של שנה מבחינתו, ההבטחה תתממש.

ניוקאסל בעקבות ג'רמי

ניוקאסל מקווה להחתים בימים הקרובים את ג'רמי הקמרוני, שסיים את חוזהו בצ'לסי ולמעשה הפך לשחקן חופשי. מאמן המגפאייז, סם אלרדייס, אמר כבר לפני שבוע כי "ג'רמי הוא שחקן שהיינו שמחים שיגיע אלינו, אבל הרבה קבוצות בליגה מעוניינות בו בדיוק כמונו". ג'רמי בן ה-28 סיים קדנציה בת 4 שנים בסטמפורד ברידג'.

* ריינג'רס הסקוטית מנסה לרכוש את חלוצה המצטיןן של קילמרנוק,סטיבן נייסמית, אך בינתיים ללא הצלחה. קילי דחתה את הצעתה האחרונה של ריינג'רס עבור החלוץ בן ה-20, שכבש בעונה האחרונה 19 שערי ליגה. גם סלטיק הוזכרה כמועמדת לרכוש אותו.

* חלוצה האיטלקי של ארסנל, ארתורו לופולי, עזב את הקבוצה והצטרף לפיורנטינה. לופולי בן ה-20 הגיע לארסנל ב-2004, אבל מעולם לא מצא מקום של קבע בקבוצה הראשונה. בעונה האחרונה היה מושאל לדרבי קאונטי.

אדוארדו חתם בארסנל

ארסנל ביצעה את ההחתמה הראשונה שלה מאז עזיבתו של תיירי הנרי, כשצירפה את חלוץ דינמו זאגרב ונבחרת קרואטיה, אדוארדו דה סילבה. החלוץ בן ה-24, יליד ברזיל, שהחתימה תהפוך לסופית אחרי שיעבור בדיקות רפואיות, סגר ל-4 שנים אצל התותחנים. העונה הוא כבש 34 שערים בליגה הקרואטית. ההערכות הן שארסנל תשלם עליו 6 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully