וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רגל אחת: הופעה הירואית של סרינה בווימבלדון

2.7.2007 / 21:38

סרינה וויליאמס המשיכה לשחק למרות פציעה קשה, ניצחה את האנטוחובה והעפילה לרבע הגמר מול הנין. פאצק הדהימה את דמנטייבה

הגשם בווימבלדון היה כוכב הטורניר עד כה, והמארגנים קיוו שהיום (שני) מזג האוויר הסגרירי יפנה את מקומו לכזה שמאפשר לשחק טניס. תקוות לחוד ומציאות לחוד, והגשם שוב הופיע ועצר את המשחקים בלונדון. ובאין שמש, האנגלים החלו לעסוק בדברים שמסביב. הגדיל לעשות העיתון "דיילי מייל" שכתב על אופנת הטניסאיות בטורניר, ואף שילב תמונות עם מגוון תלבושות וגם קצת ממה שתחתיהן. כדי לראות את מריה שראפובה נאבקת בחצאיתה סטייל מרלין מונרו, היכנסו ללינק המצורף בסוף הכתבה.

לאחר יום מנוחה החלו היום משחקי שמינית הגמר בטורניר גם בגברים וגם בנשים, ובמקביל נערכו משחקי השלמה מהסיבוב השלישי, משחקים שנדחו בעקבות הגשמים בימים האחרונים.

הדרמה הגדולה של היום הגיעה במשחק בין סרינה וויליאמס לסלובקית דניאלה האנטוחובה. סרינה ניצחה במערכה הראשונה 2:6, אבל האנטוחובה עלתה במהירות ליתרון 1:5 במערכה השניה. האמריקאית חזרה בעקביות למשחק עם קאמבק נהדר ואיזנה את התוצאה ל-5:5, אבל במצב של 5:6 לזכות הסלובקית קרסה לפתע סרינה על הדשא לאחר שמתחה שריר ברגלה. סרינה זכתה לחבישה ולטיפול רפואי ארוך, אך למרות שהתקשתה לדרוך על רגלה הפצועה התעקשה לחדש את המשחק. בהופעה הירואית היא ניצחה במשחקון וכפתה שובר שוויון. כשהתוצאה היתה 2:4 לטובת האנטוחובה בשובר השוויון החל שוב לרדת הגשם המטריד של לונדון, והמשחק הופסק, לשמחתה של סרינה.

אחרי חידוש המשחק נראתה סרינה רע מאוד והפסידה את שובר השוויון בתוך שניות, אך הווינריות הענקית שלה והרצון הבלתי מתפשר לנצח הרימו אותה לגבהים חדשים, והאנטוחובה פשוט לא יכלה לה. המערכה השלישית הסתיימה ב-2:6 לאמריקאית, שעשתה את מה שהיה נראה כבלתי אפשרי.

יריבתה הבאה של סרינה ברבע הגמר תהיה לא אחרת מאשר פינאליסטית השנה שעברה והמדורגת מספר 1 בעולם, ז'סטין הנין,שניצחה את השוויצרית פטי שנידר 2:6, 2:6. כזכור הדיחה הנין את סרינה באותו שלב בדיוק ברולאן גארוס האחרון.

האוסטרית בת ה-16 תמירה פאצק, מהכישרונות העולים של טניס הנשים ויריבתה של שחר פאר וציפי אובזילר במפגש גביע הפדרציה בשבוע הבא בלינץ, הדהימה את המדורגת 12 אלנה דמנטייבה, עם ניצחון 6:3, 2:6, 3:6. בשמינית הגמר תפגוש פאצק רוסיה נוספת, סווטלנה קוזנצובה, שגברה בקלילות 2:6 ,3:6 על הפולניה אגניסנקה ראדוונסקה.

הסרבית אנה איבנוביץ' העפילה לשלב שמינית הגמר אחרי ניצחון 3:6, 2:6 על הצרפתיה ארוון רזאי, יריבתה הבאה תהיה נדיה פטרובה הרוסיה, שגברה 3:6, 6:7 (3:7) על הספרדייה וירג'יניה רואנו פאסקואל. ניקול ואידיסובה הצ'כית חלפה על פני הבולגריה ויקטוריה אזארנקה 4:6, 2:6 בדרך למפגש מול האלופה הנוכחית, אמילי מורסמו, בשמינית הגמר.

ונוס וויליאמס, אלופת ווימבלדון שלוש פעמים בעבר, שרדה עוד קרב קשה עם 2:6, 6:3, 5:7 על אקיקו מוריגמי היפנית, ותפגוש בשמינית הגמר אלופת עבר נוספת, מריה שראפובה.

מיכאלה קרייצ'ק ההולנדית הספיקה לנצח את האמריקאית לאורה גראנוויל 3:6, 4:6 לפני המבול, והיא מחכה ברבע הגמר למנצחת בין המדורגת שלישית ילנה ינקוביץ' ומריון ברטולי, שניצחה כזכור את שחר פאר בסיבוב הקודם.

נדאל ומאבקו בגרמי השמים

פינאליסט 2006 והמדורג שני בטורניר, הספרדי רפאל נדאל, ניצח בשתי המערכות הראשונות שלו 4:6, 4:6 מול השבדי רובין סודרלינג במסגרת הסיבוב השלישי, לפני שהגשם קטע את ההתמודדות ביניהם כשהתוצאה היתה 7:7 בשובר השוויון של המערכה השלישית. כשהמשחק חודש זכה סודרלינג בשתי הנקודות הבאות כדי לזכות במערכה השלישית, מה שנתן לו את המומנטום במשחק ועזר לו לנצח גם במערכה הרביעית 4:6. נדאל חזר לעניינים במערכה החמישית, השיג שבירה מהירה ועלה ליתרון 0:2, לפני שהמבול שוב החל, והשניים ירדו מאוכזבים לחדר ההלבשה.

מיכאיל יוז'ני הרוסי ממתין בשמינית הגמר למנצח בין נדאל לסודרלינג, אחרי שגבר על סקנדינבי אחר, יארקו ניימינן מפינלנד, 5:7, 6:7, 3:6. מוקדם יותר דילג מרכוס בגדאטיס הקפריסאי בקלות לשמינית הגמר עם ניצחון 2:6, 5:7, 0:6 על הארגנטינאי דויד נלבנדיאן, פיינליסט הטורניר לפני חמש שנים. בגדאטיס ימתין כעת למנצח בין הרוסי ניקולאי דוידנקו (מדורג 6) לגאל מונפיס הצרפתי, שמשחקם הופסק בתוצאה 3:6, 5:7, 0:3 לטובת דוידנקו.

הצ'כי המוכשר תומאס ברדיץ' (מדורג 7) צלח שלוש מערכות קשות מול הקוריאני יונג-טאיק לי וניצח 4:6, 6:7 (2:7), 6:7 (3:7). יריבו בשמינית הגמר יהיה השבדי יונאס ביורקמן (מדורג 19), שניצח ללא קושי את האוסטרלי ווין ארתורס 2:6, 1:6, 4:6.

משחקים נוספים בסיבוב השלישי שנקטעו בגלל הגשמים:

נובאק דיוקוביץ' (סרביה, מדורג 4) - ניקולס קייפר (גרמניה) 6:7, 5:6
לייטון יואיט (אוסטרליה, מדורג 16) - גיירמו קאניאס (ארגנטינה, מדורג 22) 4:6, 6:3, 1:3

ישראלים רטובים בלונדון

הראל לוי היה שותף למשחק סופר דרמטי עם בן זוגו האמריקאי ראג'יב ראם נגד הארגנטינאים מרטין גארסיה וסבסטיאן פרייטו בטורניר הזוגות. המשחק הצמוד הגיע לשובר שוויון בכל אחת מארבע המערכות הראשונות שלו, ואחרי קרב מורט עצבים במערכה החמישית חגגו לוי וראם עם ניצחון 8:10 ומקום בסיבוב השלישי של טורניר הזוגות.

בסיבוב השני של טורניר הזוגות המעורבים התמודדו אלופי הרולאן גארוס, נטלי דשי ואנדי רם, מול לוקאסז קובוט (פולין) וסיביל באמר (אוסטריה), וגם כאן הופסק המשחק עקב הגשמים, כשהצמד הישראלי-צרפתי מוליך 3:4 במערכה הראשונה.

המשחק של שחר פאר עם בת זוגה ההודית סניה מירזה לולדימירה אולירובה הצ'כית ואגנס צבאי ההונגריה הופסק במצב של 3:4 לטובת פאר ומירזה במערכה השניה, לאחר שהשתיים אף ניצחו במערכה הראשונה 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully