וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטר נשאר בנטס

2.7.2007 / 10:16

יחתום על חוזה של 61.8 מיליון דולר ל-4 עונות. וולטון ממשיך בלייקרס, קאפונו לראפטורס, גארנט מחכה לטרייד, בוסטון מתרככת עם טלפייר

וינס קרטר ממשיך בניו ג'רזי. לאחר שהגארד-פורוורד ניצל לאחרונה סעיף יציאה מחוזהו בנטס והפך לשחקן חופשי, הגיעו קרטר והמועדון להבנות באשר להמשך שיתוף הפעולה ביניהם, ויחתמו בימים הקרובים על חוזה חדש לארבע עונות נוספות, בהן ירוויח קרטר 61.8 מיליון דולר בסך הכל, כ-15.5 מיליון דולר לעונה. הקבוצה תחזיק באופציה להארכת החוזה לעונה חמישית. קרטר, יחד עם ג'ייסון קיד, המשיך להיות שחקן המפתח במערך של הנטס בעונה החולפת, כאשר קלע 25 נקודות, הוריד 6 ריבאונדים וחילק 4.8 אסיסטים בממוצע.

מאז סיום העונה עורך קרטר אימונים אישיים ושומר על כושר, ואף הזמין לביתו שבאורלנדו את חברו לקבוצה ננאד קרסטיץ' כדי שיתאמנו יחד. ברוס רטנר, הבעלים של הקבוצה, נחשב לאוהד גדול של קרטר, ותמך בחידוש חוזהו. אמש אמר נשיא הנטס רוד ת'ורן כי "היו לי ולסוכנים של קרטר כמה שיחות ואני אופטימי שדברים ילכו בכיוון הנכון. בואו נגיד שיש סיבות טובות לאופטימיות". בנטס מקווים להחתים על חוזה חדש גם את הסנטר מייקי מור, שהציג יכולת נהדרת בעונה האחרונה (9.8 נקודות, 5.1 ריבאונדים). השוק החופשי נפתח ב-1 ביולי, אולם קבוצות לא יכולות להחתים שחקנים באופן סופי ורשמי עד ה-11 לחודש.

שחקן נוסף שסיכם מהר עם קבוצתו הוא לוק וולטון, שסגר עם הלייקרס על חוזה חדש של 30 מיליון דולר לחמש שנים. הג'נרל מנג'ר המושמץ של הלייקרס מיץ' קופצ'אק התקשר לסוכנו של וולטון דקה אחת אחרי האישור לפתוח במשאים ומתנים, והעסקה נסגרה ביום אחד.

"הוא התקשר הכי מוקדם שיכול היה, ועבדנו על זה כל היום", אמר הסוכן. "הם רצו אותו, והוא רצה להישאר". וולטון שיחק רק 60 משחקים בעונה שעברה בגלל פציעות, בהם קלע 11 נקודות למשחק, הוריד 5 כדורים חוזרים וחילק 4.3 אסיסטים. קובי בריאנט והוא הציגו בשנתיים האחרונות שיתוף פעולה לא רע בכלל, אולם ספק אם ההחתמה הזו תספיק כדי להוריד את מספר 24 מעץ הטרייד עליו טיפס.

טלפייר חוזר בתשובה

ג'ייסון קאפונו, פורוורד המיאמי היט בעונה החולפת (10.9 נקודות, 2.7 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים), סיכם את תנאיו בטורונטו ראפטורס לארבע העונות הבאות, בהן ישתכר 24 מיליון דולר. "ג'ייסון מאוד מתרגש מהאפשרות שנפתחה בפניו ויחתום בראפטורס מיד עם פתיחת חלון ההחתמות", אמר סוכנו. קאפונו יוסיף ידית לוהטת מאחורי הקשת, אחרי שצלף ב-51 אחוזים מהשלוש אשתקד.

חדשות נוספות:

* עסקת העברתו של קווין גארנט לגולדן סטייט ווריורס מתעכבת בשל סירובה של גולדן סטייט לכלול בטרייד את אנדריס ביידרינס הלטבי. כך לפחות טוען הלוס אנג'לס טיימס. ליפ הטיימס הווריורס הציעו במקומו של אנדריס ביידרינץ' את אל הרינגטון, בנוסף לברנדן רייט, מונטה אליס, ופטריק אובריינט, אולם החוזים של העסקה הנ"ל אינם תואמים, ולכן הצעת הטרייד, אם קיימת, שונה מהפרסום בעיתון.

*סבסטיאן טלפייר, גארד הבוסטון סלטיקס שנעצר באפריל שעבר לאחר שבמכוניתו נמצא אקדח, עשוי בכל זאת להמשיך בשורות הקבוצה. טלפייר רכש לאחרונה בית בלאס וגאס, שם הוא עורך אימונים אישיים. בוסטון, מנגד, וויתרה על הפוינט גארד דלונטה ווסט, שעבר לסיאטל כחלק מעסקת ריי אלן, ובכך התפנתה לסלטיקס משבצת בקו האחורי, וטלפייר עשוי להיות זה שיאייש אותה. "סבסטיאן הוא חלק מהקבוצה. הוא בסגל", אמר בעלי הסלטיקס, וויק גרוסבק. "אני וסבסטיאן ערכנו שיחה קצרה לאחרונה. יש הרבה זמן עד נובמבר ונראה מה יקרה". כזכור, אחרי המעצר שלו מיהרו ראשי הסלטיקס להודיע שהוא לא ימשיך במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully