וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קל לכבוש כשהיריבה יוצאת קדימה"

2.7.2007 / 9:17

נלסון אקוסטה, מאמן נבחרת צ'ילה, לא התרשם מהשלושער של רוביניו שהעניק לברזיל 0:3 על נבחרתו. דונגה: "אנחנו חייבים לקחת סיכונים"

אחרי פתיחה רעה של הקופה אמריקה, עם הפסד 2:0 למכסיקו ויכולת חלשה, ברזיל נשמה לרווחה אחרי ניצחון 0:3 על צ'ילה במחזור השני של בית ב'. התוצאה מרשימה, אבל היכולת לא הייתה כזו. הסלסאו שיחקו כדורגל לא טוב ולמרות שצ'ילה התקשתה לסכן את שערו של דוני, היא לא נפלה מיריבתה במשך מרבית דקות המשחק. צמד של רוביניו בדקות האחרונות, כשצ'ילה חיפשה את השוויון, השלים עבורו שלושער והכתיר אותו לגיבור המשחק.

"היה משחק מאוד קשה כי הם שיחקו עם שני קווי הגנה של ארבעה שחקנים ולא יצאו קדימה עד המחצית השנייה", אמר דונגה. המאמן הברזילאי התייחס גם למחצית השנייה, בה שלטו האדומים שהגיעו למספר מצבים טובים: "ברזיל משחקת כדורגל התקפי ולכן גם היריבות מגיעות למצבים. אנחנו חייבים לקחת סיכונים ולחשוף את עצמנו. למזלנו יש לנו שחקנים מצוינים שעושים את ההבדל".

אקוסטה מסביר

למרות השלושער של רוביניו, מאמן צ'ילה, נלסון אקוסטה, לא התרשם מהתצוגה של השחקן הצנום: "הוא כבש פעמיים בדקות האחרונות, כשההגנה שלנו הייתה פתוחה לחלוטין. זה קל מאוד להבקיע כשהיריבים שלך עייפים וכשהם יוצאים קדימה במטרה לכבוש שער שוויון".

לצ'ילה היה זה משחק שלישי מול ברזיל בשנתיים האחרונות, כולם תחת אקוסטה. מאזן השערים אחרי משחק אמש עומד על 12:0 לחובת ה"לה רוחה", אבל לפחות נרשמה התקדמות. ב-2005 זה היה 5:0, מוקדם יותר 4:0 ועכשיו 3:0.

במחצית השנייה זכה הומברטו סואזו להזדמנות מצויינת להשוות, אבל הדריבלים שלו בתוך הרחבה הסתיימו בבעיטה חלשה שנבלמה על קו השער בקלות על ידי ההגנה הברזילאית. "אם זה היה נכנס כולם היו מדברים על השער של סואזו", אמר אקוסטה המאוכזב, "שיחקנו טוב, אבל איבדנו את מיגל ריפו ורודריגו מלנדז שנפצעו, ונאלצנו לעשות שני חילופים מוקדמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully