וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם השחקנים שלי ילכו הביתה, הם כנראה ייהרגו"

1.7.2007 / 15:02

מאמן עיראק, ג'ורבאן ויירה, מספר על הקושי בלהכין קבוצה לגביע אסיה, כשהשחקנים שלו מאבדים את בני משפחותיהם בקצב

בזמן שמאמנים לאומיים אחרים שרויים בהתלבטויות הרגילות של זימון שחקנים לסגל, מאמנה של נבחרת עיראק חושש מדברים אחרים לגמרי. ג'ורבאן ויירה הברזילאי, מאמנה החדש שלהנבחרת העיראקית, מתכונן לגביע אסיה שיחל בקרוב וסיפר בראיון לעיתון האנגלי "גרדיאן" על אחד הג'ובים המתוחים ביותר בעולם הכדורגל כיום.

"אתם פשוט לא יכולים לתאר את מה שקורה שם", אמר ויירה ממחנה האימונים של נבחרתו בירדן. "אנחנו לעולם לא יודעים איפה נתאמן למחרת".

מאחר והכדורגל העיראקי הושבת בעקבות המלחמה, רוב שחקני הסגל של נבחרת עיראק משחקים במדינות ערביות אחרות ובקפריסין. הנבחרת עצמה מתאמנת בעמאן לקראת גביע אסיה שיתקיים בתאילנד. "אם השחקנים שלי יחזרו לעיראק, יש סיכוי טוב שהם ייהרגו. כשאתה לא יודע מה קרה בבית שלך, אתה לגמרי אבוד. זה מה שמרגישים השחקנים שלי".

ויירה המשיך: "אין שחקן בנבחרת שלי שלא איבד מישהו מבני משפחתו, אבל הם לעולם לא מערבבים פוליטיקה על המגרש ולא מדברים על זה. גם אצלנו בנבחרת יש שחקנים מרקעים שונים בעיראק (סונים ושיעים), אבל כולם מסתדרים מצויין".

נבחרתה של עיראק תנסה להתמודד על התואר בגביע אסיה בבנגקוק, אבל לאור מצבה, קשה להאמין שהיא תוכל לסכן את הפייבוריטיות כמו מחזיקת הגביע יפן, דרום קןריאה, סין, ערב הסעודית ואוסטרליה, שתשתתף לראשונה במפעל הזה.

"אני רוצה להגיע לחצי הגמר", אמר ויירה והוסיף: "אם רק היה לי יותר זמן להכין את הנבחרת, הייתי מצהיר שאנחנו הולכים על התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully