וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה ביקש להשתחרר לריאל מדריד

1.7.2007 / 12:21

הברזילאי שהוביל את הרוסונרי לזכייה בליגת האלופות, מעוניין באתגרים חדשים וביקש מסילביו ברלוסקוני לדבר עם אלופת ספרד

העיתון הספרדי "אס" פירסם היום כי קאקה, כוכבה הברזילאי של מילאן, פנה לנשיא המועדון סילביו ברלוסקוני וביקש להשתחרר לריאל מדריד.

קאקה אמר לברלוסקוני כי הוא מיצה את עצמו במילאן וכי הוא מחפש אתגרים חדשים. כמו כן, הוא ביקש ממעו לדבר עם אנשי ריאל מדריד.

"קאקה החדש" - דווקא באינטר?

סוכנו של הכישרון הברזילאי המבטיח פאטו, נמצא בימים אלה במילאן, ומנהל משא ומתן עם שתי הקבוצות של העיר, מילאן ואינטר. כוכבה הצעיר (17) של אינטרנציונאל, במדיה זכה בגביע הליברטדורס ובגביע הביניבשתי, מחוזר גם על ידי צ'לסי.

"פאטו מאוד צעיר, אבל אנחנו לא המועדון הגדול היחיד שנמצא בעקבותיו", אמר מאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי. באיטליה מדווחים שאינטר כבר מתכננת להגיש הצעה בסך 17 מיליון יורו על פאטו, שכבר מכונה "קאקה החדש".

מונטלה בדרך חזרה לסמפדוריה

וינצ'נזו מונטלה עשוי לערוך קאמבק לסמפדוריה. החלוץ הוותיק, ששיחק בחצי השנה האחרונה במדי פולהאם כמושאל מרומא, מנהל משא ומתן עם הקבוצה מגנואה, במדיה זכה בתואר מלך השערים של הסריה A לפני עשר שנים.

סמפדוריה זקוקה נואשות לחיזוק בעמדת החוד, אחרי עזיבתם של פאביו קווליארלה, פאביו בצאני ופרנצ'סקו פלאקי. במידה ולא תצליח להחזיר את מונטלה, צפויה סמפ לנסות ולהחתים את ג'וזפה רוסי, הכישרון הגדול של מנצ'סטר יונייטד שכיכב בחצי השנה האחרונה במדי פארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully