וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש הכחול של איזיאה תומאס

1.7.2007 / 12:14

האשה שמאשימה את תומאס בהטרדה מינית סיפרה כי שלח מעודדת לפלרטט עם שופטים. קרטר שחקן חופשי, רשארד לואיס מתקרב לאורלנדו

גם בימים בהם זוכה איזיאה תומאס למחמאות (מסוייגות אמנם) על התנהלותו כנשיא הניו יורק ניקס, הוא ממשיך להופיע בכותרות בעיקר בהקשרים שליליים. פרטים מעדותה של אנושה בראון סנדרס, עובדת הקבוצה לשעבר שתבעה את תומאס בגין הטרדה מינית לפני מספר חודשים, פורסמו היום (ראשון) בכלי התקשורת בניו יורק והעלו חשדות חדשים נגד הבוס המושמץ של הניקס.

סנדרס טענה בתביעתה כי אחת המועודדות של הקבוצה, פטרה פופ, גילתה לה כי לפני משחק מול הנטס לפני שלוש שנים, תומאס שלח אותה לפלרטט עם שופטי המשחק. "היא סיפרה לי שאיזיאה ביקש ממנה להיכנס לחדר ההלבשה של השופטים ולגרום להם להיות שמחים", העידה סנדרס.

סנדרס אף העידה כי אחת מעובדות הצוות שלה במועדון חשפה בפניה כי קיימה יחסי מין עם רכז הקבוצה סטפון מרבורי. סנדרס הודיעה על כך לבכירים בקבוצה, ולטענתה פוטרה עקב כך כעבור זמן קצר.

קרטר הפך לשחקן חופשי

וינס קרטר ויתר על שנתו האחרונה בחוזה עם ניו ג'רזי, והפך לשחקן חופשי. קרטר (30) עשוי לחתום על חוזה חדש עם הנטס, אבל לא לפני שיסרוק את כל האופציות הנמצאות בפניו בשוק. נשיא הנטס, רוד ת'ורן, היה אופיטימי בנוגע לסיכוייו של קרטר להישאר בניו ג'רזי: "אלא אם הוא ישנה את דעתו, אנחנו מקווים שהוא יחזור. הוא אמר לנו שהוא רוצה לחזור, ואנחנו תמיד אמרנו שאנחנו רוצים שהוא יישאר".

* עוד שחקן חופשי מבוקש מאוד הוא רשארד לואיס, שזוכה להתעניינות ערה מכיוון יוסטון. לואיס שיחק ביוסטון בימיו בתיכון, ועל פי דריל מורי, הג'נרל מנג'ר של הרוקטס, הקבוצה תנסה ללכת חזק על החתמתו. אך בינתיים סוכנו של השחקן אמר כי "אורלנדו היא אופציה מושלמת" עבור לקוחו. המג'יק מעוניינים להחתים מחדש את דארקו מיליצ'יץ', אך מכיוון שפינו מקום מתחת לתקרת השכר מעוניינים להביא גם את הסקורר של סיאטל, בעבור משכורת שנתית שתנוע בין 13 ל-15 מיליון לעונה. ייתכן שג'נרל מנג'ר אוטיס סמית' ינסה לעשות זאת דרך סיין אנד טרייד עם סיאטל, וכך תקרת השכר לא תגביל את המשכורת שתוצע לסמול פורוורד. למותר לציין כי הסוניקס עצמם טרם ויתרו עלהסיכוי לשמור אותו בעיר.

* הנהלת פילדלפיה הודיעה כי ההחלטה בנוגע למספר הגופיה אותו ילבש תאדיוס יאנג, שנבחר על ידי הסיקסרס בבחירה ה-12 בדראפט, תהיה בידי אוהדי הקבוצה. המספרים המוצעים לבחירה הם 5, 21, 30 ו-31, והמספר שיזכה לקולות הרבים ביותר באתר הקבוצה יופיע על גופייתו של יאנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully