וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד אמר לא לצ'לסי

1.7.2007 / 19:08

הקשר סירב להצעה חדשה, כנראה לאור פנייה ממאמנו לשעבר, רניירי ביובנטוס. סגן נשיא ארסנל דיוויד דין, שהתפטר וחולל סערה, עשוי לחזור

פרנק למפארד, קשרה של נבחרת אנגליה וצ'לסי, הפתיע את אנשי הקבוצה כשוויתר על האפשרות להיות המרוויח הגדול ביותר בתולדות המועדון. לשחקן הוצע חוזה של 121 אלף פאונד לשבוע, אך הוא סירב, כנראה בשל רצונו לעזוב לאיטליה או לספרד.

מאמן יובנטוס החדש, קלאודיו רנייארי, שהביא את למפארד למועדון הלונדוני כשאימן שם, הודיע כבר כי יהיה מעוניין בקשר, ואף ניהל עימו שיחה במהלך משחקה של הנבחרת האנגלית בוומבלי, שנערך בחודש שעבר. אם יוותר על הצעה איטלקית, יוכל למפארד לבחור באופציה הקטלונית. ברצלונה נכנסה לכוננות כששמעה על סירובו של הקשר להצעת צ'לסי, ותציע לו להצטרף במידה שיחליט לא להישאר בלונדון. למפארד החל להתאמן בסטמפורד ברידג', ואף הצהיר כי יישאר בצ'לסי לכל החיים, אך אנשי צ'לסי מדווחים כי הקשר לא מעוניין להמשיך ולכן מערים קשיים על חידוש החוזה.

בינתיים, בצ'לסי לא קופאים על שמריהם ומנהלים מגעים עם שחקנה של ליון, פלורן מאלודה. הצרפתי הודיע כי רק הכחולים מעניינים אותו, למרות שקיבל הצעות גם מארסנל וליברפול. "צ'לסי היא הקבוצה אליה אני מעוניין לעבור" , קבע מאלודה, "נוצר קשר ישיר עם המועדון ועם המאמן חוזה מוריניו, בניגוד לליברפול, שם נוהלו השיחות בעיקר עם מקורבים".

דין עשוי לחזור לארסנל

דיוויד דין, סגן נשיא ארסנל לשעבר, עתיד לשוב אל תפקידו בקבוצה. כזכור, לקראת סוף עונת 2006/07 ולאחר חילוקי דעות בינו לבין גורמים אחרים בהנהלה, התפטר סגן הנשיא המוערך מתפקידו.

התפטרותו חוללה סערת רוחות במועדון הצפון לונדוני. ארסן ונגר, מנג'ר הקבוצה בעשור החולף, לא הסכים להאריך את חוזהו בקבוצה מעבר לעונה הנוכחית. החלוץ הצרפתי תיירי, שעבר לברצלונה לפני זמן לא רב, טען שאחד הגורמים לעזיבתו את התותחנים הייתה עזיבתו של דין וכן אי רצונו של ונגר להמשיך.

בתוך הכאוס הגדול שאופץ את הקבוצה, חבריו של דין שמחזיקים ב-14.5 אחוז מהמניות, רמזו כי דין, שדחה מספר הצעות קוסמות ממקומות אחרים, עשוי לשוב לתפקידו. "אני מאוד אופתע אם הוא לא יחזור לארסנל בעתיד" אמר אחד מחבריו של דין.

מעניין לראות אם וכאשר דין יחזור כיצד יפעל ארסן ונגר. לגבי תיירי הנרי, חזרתו של דין כבר לא תשנה, הוא כבר ערק לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully