וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל ורוביניו הגיעו לקופה אמריקה

2.7.2007 / 0:36

שלושער ענק של שחקן ריאל מדריד הספיק לסלסאו הבינוניים בשביל 0:3 על צ'ילה. מכסיקו גברה 1:2 על אקוואדור ועלתה לרבע הגמר

זה לקח 126 דקות מאז החל הטורניר, אבל בסוף זה קרה. זה החל מפנדל מאוד מפוקפק, אבל בסוף זה קרה. זה לא היה בקצב הסמבה, כפי שאנו מייחלים, אבל בסוף זה קרה. נבחרת ברזיל הבקיעה בטורניר הקופה אמריקה וניצחה הלילה (שבין ראשון לשני) 0:3, משלושער אדיר של רוביניו, את נבחרת צי'לה במסגרת המחזור השני. הסלסאו רושמים נקודות ראשונות.

כידוע, הגיעה ברזיל לקופה עם הרכבה השני. אולם עדיין ציפינו ממנה להציג כדורגל מהנה, כיאה לנבחרת במעמדה. במקום זה קיבלנו משחק מבולבל ומפוזר. הדבר החיובי שהמאמן דונגה יכול לקחת מהמשחק, זה את המחויבות וההקרבה של שחקניו, דבר שנעדר מההפסד למכסיקו.

נבחרת צ'ילה לא הצליחה להביא לידי ביטוי את הכשרון הרב הטמון ברגלי שחקניה. ברזיל, בניגוד לאקוודור, הצליחה להצר את צעדיהם. יחד עם זאת קופחו הצ'ילאנים פעמיים. בפעם הראשונה זה היה בפנדל המפוקפק שנשרק לזכות ברזיל, לאחר שואגנר לאב נפל בתיאטרליות ברחבה. בפעם השנייה, בדקה ה-60 כאשר הקוון הרים את הדגל לנבדל אדום, שגם, לא היה ולא נברא ומנע ממנה אולי להשוות.

לקראת הסיום נשברו הצ'ילאנים ואיפשרו לברזיל להתקדם עוד ועוד, רוביניו תפס את המושכות והציג רמה בפני עצמה. בדקה ה-84 הוא הקפיץ מעל השוער, אחרי בישול של לאב. בדקה ה-87 הגיע הדובדבן שבקצפת כשעשה סלאלום יפהפה ובעט מדויק ופנימה.

לשתי הקבוצות, שספגו כרטיסים צהובים רבים, שלוש נקודות כעת במאזנן, דבר שמשאיר אותן חזק בתמונת סיכויי העלייה לשלב רבע הגמר.

מהלך המשחק

דקה 10 - מארק גונזאלס הצ'יליאני קיבל כדור מצוין לראש, אבל הנגיחה שלו, מעשרה מטרים, הלכה רחוק מהמסגרת.

דקה 29 - מארק גונזאלס שוב ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מצד ימין, אבל דוני השוער היה במקום כדי לקלוט בבטחה.

דקה 31 - דני אלבס, המגן-קשר הימני, שלח בעיטה חזקה מאגף ימין, שתי דקות לאחר שנכנס, אבל הבעיטה שלו הייתה הייתה רחוקה מהקורה.

דקה 36 - גול!! רוביניו שבר את הבצורת וכבש שער ראשון לברזיל בטורניר, אלא שזה היה בפנדל מאוד מפוקפק. ואגנר לאב זרק עצמו ברחבה והשופט קנה את הנפילה התיאטרלית. 0:1 לברזיל.

דקה 42 - הבלם של צ'ילה, ריפו, ירד מצוין להרמה, אבל נגח בחולשה ודוני קלט את הכדור ללא בעיות.

דקה 44 - שוער צ'ילה יצא מהשער ורוביניו החל לשחק סמבה, הוא עקף אותו, אבל מזווית קשה העדיף להגביה. כדור ההמשך הלך מעל המשקוף.

דקה 52 - מהלך יפה של הסלסאו. ז'וליו באפטיסטה, שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית, העביר כדור טוב לואגנר לאב, שבעט בסיבוב. בראבו עצר.

דקה 70 - מבצע אדיר של הומרבטו סואזו, אבל חוסר תכליתיות משוועת מנעה ממנו להשוות. החלוץ הגיע לאחד על אחד מול דוני, אבל במקום להרשית החל לנסות לעבור את כל ההגנה הברזילאית. אוחנה יש רק אחד.

דקה 83 - דני אלבס בעט כדור חופשי מכ-20 מטר אלכסונית לשערו של בראבו. למרות שסובב יפה מעל החומה, קלט השוער הצי'לאני את הכדור.

דקה 84 - גול!! טעות בהגנת צ'ילה, איפשרה לכדור להגיע לואגנר לאב, ששלח טיפ קטן עם הרגל לרוביניו. המושיע הברזילאי שלח קטנה מעל השוער ופנימה. 0:2 לברזיל.

דקה 87 - גול!! עוד שמץ קיבלנו מהגאוניות של רוביניו. הוא לקח כדור, דהר איתו בסלאלום יפה ושלח כדור מ-18 מטר מדויק לפינה של בראבו. איזה שער ענק. 0:3 לברזיל.

מכסיקו - אקוואדור 1:2

מכסיקו הייתה לנבחרת הראשונה בטורניר שמבטיחה את עלייתה לרבע הגמר. המכסיקנים עדיין יכולים לסיים במקום השלישי בקונסטלציה מסויימת, אבל העובדה ששתי הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר במקום השלישי ממשיכות הלאה, העלתה אותה בכל מקרה.

הנבחרת של הוגו סאנצ'ז עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-22. רפא מארקז פרץ קדימה ממרכז המגרש והכניס כדור עומק לנרי קסטיו, שניצל אי הבנה בין הבלם איבן הורטאדו לשוער כריסטיאן מורה וכבש.

אקוואדור, שניצחה את מכסקיו פעם אחת בלבד ב-14 המפגשים האחרונים ביניהן, לחצה במטרה להשיג את השוויון, אבל ספגה את השני בקה ה-80 אחרי שכדור רוחב של קוואטמוק בלאנקו מצא את עומאר בראבו שכבש. אדיסון מנדז עוד צימק 6 דקות לסיום בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל אקוואדור עם הפסד שני ברציפות, נראית בדרכה החוצה מהקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully