וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת אישרו לקאקו לאחר, עכשיו הם מודאגים

30.6.2007 / 22:28

הקשר הניגרי הודיע להנהלה שיחזור לאימונים ב-11 ביולי, בקבוצה אישרו לו לאחר אבל חוששים שיתעכב. מקורב לדה ברונו: "הסיכויים שיגיע נמוכים"

הקשר הניגרי של מכבי פתח תקוה, בלסינג קאקו, יחזור לישראל רק ב-11 ליולי. הקשר ביקש לאחר לאימונים ונענה בחיוב על ידי המאמן, יוסי מזרחי. יחד עם זאת, גורם בקבוצה אמר השבוע: "את האישור הוא קיבל, אבל הסיבה לאיחור היחסי תמוהה. הוא נימק את האיחור לפתיחת האימונים ב'סיבות אישיות'. מכת האיחורים שכיחה בקרב שחקנים ממוצא אפריקני. נקווה שהוא לא יתעכב".

שלושה זרים מועמדים להגיע למבחנים בקבוצה, הבולט שבהם הוא דרקו פיבאלייביץ', סרבי בן 32 ששיחק בשלוש העונות האחרונות בסרקל ברוז' הבלגית. השחקן השני הוא קשר בן 26 מסרביה, איגור מאטיץ'. גם הקשר-חלוץ סנטוס דה אוליביירה, 26, ששיחק בעונה החולפת בליגה בקטאר, מועמד.

מקורב לקשר הפועל תל אביב בעונה החולפת, לוסיאנו דה ברונו, בו מעוניינת גם מכבי נתניה, טוען כי: "נכון לעכשיו, הסיכויים שישחק במכבי פתח תקוה נמוכים". בקבוצה עדיין מנהלים משא ומתן עם סוכנו של חלוץ נבחרת בוליביה, חוזה אלפרדו קסטיז'ו, במטרה להחתימו ללא מבחנים.

מזרחי, אגב, עדיין איתן בדעתו שלא לצרף לקבוצה את אלן מסודי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מזרחי אינו מעוניין במסודי או ברביד גזל, אלא בשלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו. הדבר מקשה על המשך המשא עם מכבי חיפה בנוגע לעסקת עומר גולן.

יחד עם זאת, הצדדים עדיין לא הגיעו להבנות בהיבט הכלכלי של העסקה. פ"ת דורשת כ-1.3 מליון דולר, חיפה מוכנה לשלם כ-800 אלף דולר ולהעביר את מסודי או גזל. עמוס לוזון, כזכור, כבר הבהיר ליעקב שחר שקבוצתו אינה מעוניינת באותם שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully