וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחה במשחקי הים התיכון

30.6.2007 / 21:38

ענת זימין זכתה במשחה ל-100 מטר גב, אך במקום המנון ישראל נוגן השיר הלאומי של מדינה אחרת. ראש המשלחת: "רק 'התקווה' לא הייתה להם"

מדליית זהב ראשונה למשלחת הישראלית הערב בלרנקה, במסגרת גביע קומן, משחקי הים התיכון. ענת זימין בת ה-14, סיימה ראשונה בגמר 100 מטר גב עם 1:06.95 דקות.

לאחר הזכייה במדליה, ארעה תקרית מביכה בזמן טקס הענקת המדליות. במקום ההמנון הישראלי, "התקווה", נוגן המנון של מדינה אחרת. ראש המשלחת, אהרון איסרס, מיהר למחות בפני המארגנים, שהפסיקו את הטקס והחלו לחפש את ההמנון הישראלי בדיסק.

"יש להם דיסק עם כל ההמנונים", מספר איסרס, "ברשימה היה כתוב שרצועה מספר חמש בדיסק היא התקווה שלנו, אבל לא כך היה. הסתבר שרק את התקווה אין להם. בסופו של דבר עמדנו כל המשלחת ופשוט שרנו את התקווה בקולי קולות. מאוחר יותר הצלחתי לארגן להם את הדיסק עם התקווה ואחרי שהם התנצלו הם הבטיחו שאם ביום ראשון נזכה שוב בזהב, הם ינגנו אותה פעמיים".

הזכייה של זימין בזהב, היתה השיא של הישגי המשלחת הצעירה של ישראל. שקטפה ביום שישי שתי מדליות כסף ושתי מדליות ארד. הערב, שבת, הצליחה הנבחרת לזכות בעוד שלוש מדליות ארד ובסך הכל יש למשלחת הישראלית שמונה מדליות עד עתה. דניס גייבורנסקי זכה במדליית הארד במשחה ל-200 מ' חופשי כשעצר את השעון על זמן 1:57:17 דקות.

רביעיות השליחים במשחה ל-4x100 מ' חופשי לבנים ולבנות זכו בשתי המדליות הנוספות: נבחרת הבנים, שכללה את יונתן קופלב, אלעד מרדכי, דן כהן ואת דניס גייבורנסקי עצרה את השעון על 3:41:45 דקות.

רביעיית הבנות שכללה את דניאל קלינגר, יובל אופיר, נעה פלדמן וענת זימין עברו את אותו מרחק בזמן של 4:12:91 דקות. נמרוד חייט שזכה בשישי במדליית הכסף, הסתפק הערב במקום הרביעי ב-400 מטר מ.א, כשעבר את המרחק ב-4:41:05 דקות. יונתן קופלב השיג שיא אישי ואת המקום הרביעי ב-100 גב עם זמן של 1:00:68 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully