וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

33 אתלטים זרים ישתתפו באליפות ישראל

30.6.2007 / 20:00

מבין הבולטים שבינהם אפשר למצוא את רוסלן גטאולין הרוסי, שקבע 8.29 מ' בקפיצה לרוחק ואת שיאן העולם לנוער בקפיצה במוט

רשימת המשתתפים באליפות ישראל באתלטיקה קלה, שתתקיים בימים שלישי ורביעי בהדר יוסף, הושלמה היום (שבת). 34 אתלטים מ-11 משינות ישתתפו באליפות וינסו למשוך את האתלטים הבכירים שלנו לשיאים ישראליים חדשים.

מבין האתלטים הבולטים שיגיעו לכאן אפשר למצוא את רוסלן גטאולין הרוסי, שסיים שביעי באליפות אירופה האחרונה ויתמודד מול יוחאי הלוי, גדי אוחיון וינון ישראלי. גטאולין מחזיק בשיא אישי של 8.29 מ'. כמו כן ישתתף בקפיצה לרוחק מיכאל לוקשיאק, שמחזיק בשיא אישי של 7.94 מ'.

בקפיצה במוט, אלוף אירופה אלכס אברבוך יארח ארבעה קופצים רוסים. הבולט מבינהם הוא פאבל בורלצ'נקו, בעל שיא אישי של 5.86 מ'. מי שנמצא בכושר הטוב מבינהם הוא ככל הנראה ליאוניד קיבלוב, שיאן העולם לנוער באולם, בעל שיא אישי של 5.67 מ'.

בתחרות הקפיצה לגובה, יגיע לכאן מיכאיל צבטקוב הרוסי, בעל שיא אישי של 2.30 מ', שהשתתף גם בשנה שעברה והפסיד לקופץ הישראלי. גאבור מאטה ההונגרי, פינאליסט באולימפיאדת אתונה בזריקת דיסקוס, יתחרה מול איסר יזבין שלנו. אצל הנשים, סיוון ז'אן וסיוון אבלי יזכו למתחרה שלישית על המקום הראשון, בדמותה של וולה צ'מחורבה הבלארוסית, זוכת מדלית הארד באליפות העולם לצעירים. בתחרות הקפיצה לגובה לנשים, תגיע לכאן אלופת העולם לנוער, סבטלנה רדזיביל מאוזבקיסטן (שיא אישי של 1.85 מ').

במירוץ השליחים ל-4X100 לגברים, תתחרה נבחרת ישראל מול נבחרות הולנד, פורטוגל ופולין.

יו"ר איגוד האתלטיקה שלמה בן גל אמר: "אנו שמחים לארח אתלטים מצטיינים אלו ומקווים כי הם יתנו תחרות מרתקת לאתלטים הישראלים. אנו תקווה כי האתלטים הישראלים ישיגו הישגים מכובדים ומצטיינים ויספקו לקהל הרב שיבוא לצפות בתחרות התמודדויות מעניינות ומרתקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully