וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי נשארה בחיים

1.7.2007 / 7:03

אורגוואי, שהובסה על ידי פרו במשחק הראשון, ניצחה את בוליביה 0:1, ונשארה בתמונת רבע הגמר. ונצואלה גברה על פרו 0:2

האירופאים המעונבים והחנוטים בחליפותיהם, למרות שהם רוכשים שחקנים דרום אמריקאים, נוטים לזלזל בטורניר הקופה אמריקה, בייחוד לגבי רמת הארגון. גם אם היא טובה וגם אם לא, 27 שערים נכבשו בשמונה משחקים, דבר שכנראה לא יקרה לעולם באליפות אירופה.

הסיבוב השני נפתח בלילה שבין שבת לראשון. במשחק המוקדם ניצחה אורוגוואי את בוליביה 0:1 וחזרה לתמונת הסיכויים להעפלה לרבע הגמר. במשחק השני ניצחה המארחת ונצואלה את פרו 0:2, והתייצבה בגאון בראש טבלת הבית.

בוליביה - אורגוואי 1:0

לאחר המפלה (3:0) שנחלו במחזור הראשון מול פרו, הגיעו שחקני הסלסטה למשחק מול בוליביה עם שאיפה לניצחון, שישאיר אותם בתמונת העלייה לרבע הגמר. המשחק המשמים, שנערך באיצטדיון 'פואבלו נואבו סטאדיום' שבסן כריסטובל, התעורר לחיים רק בדקה ה- 58, אז חדר ויסנטה סאנצ'ז האורוגוואי את שערה של בוליביה, לאחר בישול של הרכש הטרי של אתלטיקו מדריד, דייגו פורלאן.

המפגש התאפיין ברפיסות התקפית מבחינתן של שתי הנבחרות. הבוליביאנים התעוררו רק לאחר השער שספגו, אך מאמצי חלוציה להשוות העלו חרס.

ונצואלה - פרו 0:2

ארבעים שנה אחרי ניצחונה הראשון והיחיד עד כה בקופה אמריקה, השיגה ונצואלה את הניצחון השני בהיסטוריה של המפעל הוותיק. הנבחרת המארחת זינקה בעקבות הניצחון לראשות בית א', לשמחתו הרבה של הנשיא הכל יכול של המדינה, הוגו צ'אבס.

הפרואנים שיחקו בנחיתות מספרית החל מהדקה ה-14 בה הורחק פדרו גארסיה אחרי ששלח מרפק קטנטן לעבר מאלדונדו, שמיד השתטח על הדשא בתיאטרליות מכוונת והשיג את מבוקשו. המקומיים עלו ליתרון בדקה ה-49 מנגיחה של קיצ'רו, וגם הרחקתו של ריקרדו פאאז בצהוב שני לא גרמה להם לשמוט את המשחק. עשר דקות לסיום כבש דניאל אריסמנדי את השני, וסגר את הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully