וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג ושפיגל הצטרפו למחנה האימון של בית"ר

אסף שקד

30.6.2007 / 15:20

הגנאי הגיע להולנד, והצטרף לשורות האלופה, יחד עם היועץ המקצועי. יצחקי התאושש מהפציעה וערך אימון מלא. אמסלם זכה בסרט הקפטן

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שבת) את האימון השלישי שלה במחנה האימון בהולנד. היועץ המקצועי גיורא שפיגל הצטרף למחנה האימון הבוקר וצפה בשחקנים מקרוב. במהלך האימון שוחח שפיגל מספר פעמים עם שום, העביר את חוות דעתו על שחקנים מסוימים ושוחח עימו על נושאים מקצועיים. בתום האימון, הופיע דרק בואטנג, שלא יצא עם כל הקבוצה ביום חמישי, משום שהתחתן במולדתו גאנה. "הייתה לי חופשה מצוינת בגאנה, ראיתי את המשפחה, הספקתי להתחתן וגם הראתי לכל החברים את הצילומים והוידאו מהעונה שעברתי בבית"ר", עידכן הגנאי את חבריו לקבוצה.

ברק יצחקי, שנפצע אתמול בקרסולו, חזר הבוקר לאימונים מלאים ונראה כי השאיר מאחוריו את הפציעה. במהלך האימון היום תורגלו כל השחקנים הן כשחקני הגנה והן כשחקני ההתקפה, עיקר המטרה הייתה להקנות לשחקני הגנה יכולות התקפיות וההפך.

באימון, שהתנהל באווירה טובה, השתתף גם השחקן הנבחן כריסטיאן מוסקאלו בן ה-18, שהציג יכולת טובה מאוד, וניכר כי ניחן בזריזות יוצאת דופן וטכניקה טובה. מוסקאלו אף זכה לכינוי "רונאלדו" בגלל הדמיון לשחקן הפורטוגלי, הן במראה וקצת בזריזות ובמהלכים שביצע. בימים הקרובים הצוות המקצועי ימשיך לבחון את תפקודו.

בתום האימון אמש (שישי) חגג שגיא שטראוס יום הולדת 31. "סיימנו את היום הראשון ואפשר להגיד שמתחילים להרגיש שהקצב עולה", סיכם אתמול גל אלברמן את האימון, "בבוקר היה לנו אימון לא קל, אבל עכשיו היה אפשר להרגיש שהקצב עולה, ואני מאמין שככל שהימים יעברו זה יהיה קשה יותר. המתקן כאן נהדר וזאת הפעם השנייה שלי כאן אחרי שהייתי עם מכבי פ"ת בעבר, זה מקום מצוין לפתוח בו את העונה אבל יש לנו עוד המון עבודה עד לסיום המחנה".

דוד אמסלם שזכה לסרט הקפטן, מחפה על היעדרותו של הקפטן לשעבר, איציק קורנפיין, וניכר כי הוא תופס את מקומו במהירות. גם השוער החדש, טברטקו קאלה, מגלה התאקלמות יוצאת מן הכלל ומדבר עם חבריו בעברית. בקידוש שנערך לאחר האימון ביום שישי קאלה עטה על ראשו כיפה ושתה עם חבריו יין מהקידוש. "יש לי שורשים יהודיים וזה לא מוזר לי לשים כיפה ולשתות יין, זה מנהג שאולי אני לא מכיר באופן קבוע מהבית, אבל זה בכלל לא מוזר לי".

עדכון ראשון: 11:20, 30/06/07
עדכון אחרון: 15:20, 30/06/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully