וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שלל שרב

30.6.2007 / 11:34

בארי בונדס חובט להומר 750, אוברי האף משלים סייקל בהפסד בולטימור, פרסיבל חוזר להגיש והמטס מטאטאים בדאבל הדר את פילי

יום רב אירועים ב-MLB, ונפתח ב-NL, שם הגזרה הייתה חמה במיוחד הלילה.

פילדלפיה - ניו יורק מטס 6:5
פילדלפיה - ניו יורק מטס 5:2

בכניסה ליום הזה עמד הפער בין שתי הקבוצות על שלושה משחקים, אחרי מספר שעות הוא כבר התייצב על חמישה. במשחק הראשון הגיש אורלנדו הרננדז הגיש שישה אינינגים יפים, שכללו שבעה טיגונים, ולמרות שגיירמו מוטה המזעזע עשה הכל כדי להחזיר את פילי למשחק, סגר בילי וגנר את הסיפור והמטס ניצחו 5:6. חוזה רייס וקרלוס דלגדו חבטו להומרים בניו יורק, ארון רוואנד, ווס הלמס וכריס קוסטה עם הומר משלהם לפילי. ג'יי די דרבין נוצח.

במשחק השני זה כבר היה טיפה פחות צמוד, כשהפעם עולה ג'ון מיין האס לגבעה, ונותן הופעה כוחנית של שמונה ושישה. וגנר שוב נחלץ לעזרה, אבל לא נכנס במצב שמירה ולא קיבל את הסייב. שני הומרים לקרלוס בלטראן, רק חמישה אינינגים לקול האמלס, שאחרי פתיחה מסחררת די מדשדש - 2:5 בסיום.


סן פרנסיסקו - אריזונה 4:3

אחרי עשרה אינינגים ניצחו הדיאמונדבקס עם הומר של מיגל מונטרו, אבל כמובן שסיפור המשחק הוא ההומר ה-750 במספר של בארי בונדס. ולמרות הכל, בונדס היה זה שפסילה שלו הביאה לסיום המשחק ולשמירה ה-26 העונה של חוזה ולוורדה. טוני פנייה עם הניצחון, בראד הנסי עם ההפסד וריאן קלסקו עם הומר משלו לפריסקו.


סינסינטי - סט. לואיס 4:2

לראשונה מזה שתי עונות, מהן נעדר בגלל פציעה ארוכה, חזר טרוי פרסיבל, מטובי הקלוזרים של תחילת שנות ה-2000, להגיש. פרסיבל בן ה-37 נעזר בסינגל באינינג השמיני של חואן אנקרנסיון על ג'ו קוטלנגוס כדי לקצור ניצחון ראשון במייג'ורס מאז 22 באפריל 2005. שבעה וחמישה לא עזרו לברונסון ארויו בסינסינטי, כמו גם הומר של ג'וש המילטון.


יוסטון - קולורדו 8:9

בריאן פואנטס ממשיך לשבור שיאים שליליים. פואנטס שבר שמירה שלישית ברציפות, כשבלילה השני הוא נותן ליוסטון לחמוק מהפסד עם הומר מנצח, הפעם אחד בן שתי ריצות של מארק לורטה. קלינט הארדל, מאמן הרוקיז המתדרדרים, אמר כי האפשרות שיחליף את הקלוזר שלו היא אופציה. שני הומרים ושלושה ריביז של גארט אטקינס לא עזרו לרוקיז, כשאחד של לאנס ברקמן עזר מאוד ליוסטון. דייב בורקובסקי זכה בניצחון.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 7:6

אינינג רביעי מצוין בן שש ריצות ביסס יתרון גדול של הפאדרס, כשהבולפן כמעט שהחריב לכריס יאנג הנפלא ניצחון. יאנג הגיש שישה והכיש תשעה, הדודג'רס כמעט חזרו עם שלוש ריצות באינינג השמיני, אבל טרבור הופמן, למרות שהרשה ריצה בעצמו, שמר בהצלחה. הומר לקווין קוזמנוף, הונג צ'י קו המזעזע עם הפסד ללוס אנג'לס.


שיקגו קאבס - מילווקי 5:6

הסדרה הזו היא ההזדמנות של הקאביז לאיים על אמת על מילווקי בטבלת ה-NL מרכז. פרנסיסקו קורדרו האמין בדרך כלל בא לקראתם באינינג התשיעי, כשטרח לשבור שמירה עם גזונגה שנתן לאראמיס רמירז. ההומר של רמירז בא עם שני אאוטים והכניס שתי ריצות הביתה, כדי לגרום לשמחה גדולה בשיקגו ובמיוחד אצל בובי האורי, שזכה בניצחון. קווין מנץ' ממילווקי זכה בניצחון.


פיטסבורג - וושינגטון 2:3

איאן סנל הגיש שבעה אינינגים מצוינים, אבל מי שזכה בניצחון הוא מאט קאפס, שרשם אותו כתוצאה מחבטת הקרבה של חוזה באוטיסטה באינינג התשיעי. הפסד לג'ון ראוש, הומר לריאן לנגרהאנס מוושינגטון.


פלורידה - אטלנטה 12:3

הברייבס עלו בעקבות הניצחון למקום השני במזרח, כשצ'אק ג'יימס רושם 6.2 אינינגים וחמש קצירות, וההתקפה שלו מטווחת את ג'וש ג'ונסון והמארלינס. שתי חבטות וארבעה ריביז לצ'יפר ג'ונס המצוין, ארבע חבטות ושלוש ריצות לג'ף פרנקור. הומר למייק ג'ייקובס, דווקא מפלורידה.

AL: בוסטון שומרת מרחק

בוסטון - טקסס 1:2

זה לא היה קל מול הריינג'רס העקשים, אבל טים וייקפילד זכה לבסוף בניצחון. וייק הגיש 6.2 אינינגים טובים, ג'ונתן פפלבון שמר היטב והרד סוקס הגדילו את הפער מטורונטו לעשרה משחקים, למרות ארבע חבטות של קני לופטון בן ה-900. ג'יימי רייט עם ההפסד.


ניו יורק יאנקיז - אוקלנד 1:2

גם היאנקיז ירקו דם, אבל לבסוף מריאנו ריברה שמר על הניצחון של מייק מוסינה (בסטייל - הכיש את כל הצד), שגמא שבעה אינינגים מוצלחים. שישה וחמישה לג'ו קנדי בהפסד, שלוש חבטות לאלכס רודריגז.


בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 9:7

נראה היה שהמלאכים יוציאו מקמדן יארדס ניצחון קל, אבל האוריולס חזרו בגדול ואף הובילו 5:7. ואז, כמובן, דאג הבולפן המסריח שלהם להחריב את הניצחון, כשהאווי קנדריק חבט להומר בן שתי ריצות באינינג התשיעי.

הסיפור של המשחק הוא אוברי האף, שהפך לאוריול הראשון מאז 1984 שמשלים סייקל (הומר, טריפל, דאבל וסינגל באותו משחק). הוא סיים עם ארבע חבטות ושלושה ריביז. הומרים גם לאורלנדו קבררה מאנהיים ולמלווין מורה מבולטימור. סקוט שילדס זכה בניצחון, פרנסיסקו רודריגז בשמירה וכריס ריי עם ההפסד.


דטרויט - מינסוטה 11:1

בקרב אסים לא השאירו הטווינס סיכוי לג'סטין ורלאנדר, כשממול עושה יוהאן סנטנה את היומית, עם עבודה סולידית של שישה ושישה. סנטנה, לאחר פתיחה חלשה יחסית, עם ERA של 2.76 וכבר נראה כאילו הוא בדרך לאיום הרגיל שלו על הסיי יאנג. ג'ו מאוור חבט לגראנד סלאם ראשון בקריירה, ורלאנדר, שהיה האיש שהגיש לו, הפסיד עם חמישה אינינגים ושש ריצות חובה. הומר לפלאסידו פולאנקו בדטרויט.


קליבלנד - טמפה ביי 1:2

ובקליבלנד אהבו את החדשות מדטרויט, כי הומר של בן פרנסיסקו באינינג התשיעי העלה אותם למקום הראשון במרכז. שבעה ושבעה לג'ייק ווסטברוק, שמאז שחזר מפציעה נראה משופר, ג'ו בורובסקי עם הניצחון. הפסד לשון קמפ.


סיאטל - טורונטו 3:5

הבלו ג'ייז חזרו לפיגור דו ספרתי במזרח, בעוד המארינרס ממשיכים עם הנשק החם שלהם, הקלוזר ג'יי ג'יי פאץ, שנכנס באינינג השמיני וסגר להם בפעם ה-23 מ-23 הזדמנויות. שישה אינינגים טובים לג'רוד וושבורן, דסטין מקגאוון חזר מהופעת הכמעט נו היטר שלו כדי להפסיד.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 1:8

הייתה סדרה מול טמפה ביי, היא נגמרה והגרביים חזרו להפסיד. חוזה קונטרראס, בעונה אומללה, רשם 6.1 אינינגים בהפסד, כשכמות אינינגים זהה רושם בריאן בניסטר ומנצח. זאק גריינקי זכה בשמירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully