וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במגעים עם פרנסיסקו ארואה

בצ'ילה מדווחים הלקשר בן ה-29 הוגשה הצעה וכעת הוא שוקל אותה. ביסטריצה היא היריבה באינטרטוטו. מקסי רודריגז לא חושש להגיע לישראל

כלי תקשורת בצ'ילה דיווחו אתמול (שישי) כי מכבי חיפה הגישה הצעה לקשרה בן ה-29 של קבוצת אוניברסידד דה צ'ילה, פרנסיסקו ארואה.

ארואה, 1.70 מטר, הגיע לאוניברסידד דה צ'ילה מאוניברסידד קאתוליקה רק לאחרונה, אבל הוא לא פוסל אפשרות של מעבר לישראל: "אלמד את ההצעה ויכול להיות שארצה לעזוב. היו לי הצעות עוד לפני שהגעתי לאוניברסידד דה צ'ילה, אבל אף אחת מהן לא הייתה ספציפית".

השחקן, שיחגוג את יום הולדתו ה-30 בתחילת אוגוסט, הוא קשר שמשחק במרכז המגרש. הוא שיחק בעבר בלגאנס מהליגה השנייה בספרד ובפואבלה המכסיקנית והחל את הקריירה בקבוצת הפאר הצ'יליאנית קולו קולו. בנוסף, היה חלק מנבחרת צ'ילה שזכתה במדליית הזהב באולימפיאדת סידני בשנת 2000.

הערב נקבע כי יריבתם הראשונה של הירוקים באינטרטוטו תהיה גלוריה ביסטריצה הרומנית (מקום שישי בארצה) שסיימה בתיקו 1:1 מול נציגת מונטנגרו ובסיוע הניצחון מהשבוע שעבר (1:2) הבטיחה את המפגש ההיסטורי מול חיפה.

חיפה תארח את הרומנים בשבת הקרובה (7 ביולי) בקריית אליעזר וכעבור שבוע תצא למשחק הגומלין ברומניה. המנצחת תפגוש את אתלטיקו מדריד.

מקסי רודריגז, שחקנה של אתלטיקו מדריד, לא חושש להגיע לישראל. הקשר הארגנטינאי של הקולוצ'יונרס אמר בראיון ל'אס' הספרדי: "אגיע לישראל אפילו 10 פעמים, אם אתלטיקו תצטרך לשחק באינטרטוטו נגד מכבי חיפה".

מכירת המנויים למשחקי הרקבוצה תחל ביום ראשון בקופות "גרבר" בחיפה ובקניון לב המפרץ. במועדון החליטו להשאיר את מחירי המנויים כפי שהיו אשתקד. למחדשי המנויים ניתנת הנחה של 15% וכן שעון יד של מכבי חיפה.

עדכון ראשון: 30.6 2:17
עדכון אחרון: 30.6 22:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully