וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג סיכום בין בית"ר ירושלים למירוסביץ'

אסף שקד

29.6.2007 / 17:48

הקבוצה תעביר לאוניברסידד קתוליקה הצ'יליאנית כ-200 אלף דולר תמורת השאלתו לעונה נוספת. קשר רומני הגיע למבחנים במחנה בהולנד

מילובן מירוסביץ', הקשר הצ'יליאני, שהיה אחד הזרים הבולטים ביותר בליגת העל בשנה שעברה, ימשיך בבית"ר ירושלים לעונה נוספת. ראשי הקבוצה השיגו היום (שישי) סיכום עם אנשי אוניברסידד קתוליקה הצ'יליאנית, לפיו מירוסביץ' יושאל לבית"ר לעונה נוספת תמורת כ-200 אלף דולר. כמו שזה נראה, מירוסביץ' יחתום על החוזה בתחילת השבוע הבא.

בית"ר ירושלים פתחה הבוקר את מחנה האימונים שלה בעיירה ההולנדית מירלו, במקביל להגרלת מוקדמות ליגת האלופות שזימנה לה את קופנהאגן.

השחקנים הגיעו לבית המלון רק ב-2 לפנות בבוקר, ובשעה 11 כבר התייצבו בחדר הכושר לאימון כוח של שעה. בשעות הצהריים הגיע למחנה כריסטיאן מוסקאלו, קשר שמאלי בן 18 מרומניה, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת הנוער ובקבוצת המשנה של פ.צ קלן הגרמנית. בצוות המקצועי של בית"ר הודיעו כי השחקן ייבחן ואולי ישחק בקבוצת הנוער של המועדון.

משחק האימון שהיה אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב מול גנט, קבוצתו החדשה של גילי ורמוט, בוטל בסופו של דבר. במקומו, תקיים בית"ר ירושלים משחק אימון ביום שלישי נגד פמגוסטה הקפריסאית.

שמעון גרשון התייחס להגרלה במוקדמות ליגת האלופות ואמר: "אני לא כל כך מכיר את היריבה כך שקשה לשפוט אם זוהי הגרלה טובה או לא. החסרון היחיד זה שאנחנו פותחים את המשחקים דווקא בדנמרק ואת זה אני פחות מעדיף, אם היינו מתחילים בבית אז היה לנו הרבה יותר קל במיוחד בגלל התמיכה שהיינו מקבלים מהקהל".

דוד אמסלם, שמונה לקפטן הקבוצה, אמר: "זהו רגע מאוד משמח עבורי, למרות שכמובן שהייתי רוצה שהסרט ישאר אצל איציק. אחרי הרבה שנים שאנחנו יחד במחנות אימונים הוא באמת חסר לי כאן, אבל אני שומר איתו על קשר רציף. אני שמח מאוד שקיבלתי את סרט הקפטן, כשחקן הוותיק ביותר בקבוצה הסרט עבר אליי ולמרות גילי אני עדיין מרגיש צעיר".

על היריבה הדנית אמר אמסלם: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה ונצטרך לעבור את השלב הזה. כמובן שהייתי מעדיף לשחק את המשחק הראשון בארץ, אבל מספיק שנוציא תיקו בדנמרק וההכרעה תעבור לישראל- שם הרבה יהיה תלוי בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully