וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה: "היינו בטוחים שננצח"

29.6.2007 / 11:18

כוכב ארגנטינה לא נבהל מפיגור מוקדם בדרך ל-1:4 על ארה"ב. מאמן קולומביה על התבוסה 5:0 לפרגוואי: "אני מצטער עבור כל המדינה"

שני המשחקים הראשונים בבית ג' בקופה אמריקה שנערכו הלילה (בין חמישי לשישי) סיפקו לשני מאמנים הרבה סיבות לחייך, ולשניים אחרים הרבה תירוצים לספק. ארגנטינה הגדולה הביסה את ארה"ב 1:4, ופרגוואי חגגה עם 0:5 גדול על קולומביה.

חואן רומן ריקלמה, שחזר למדי נבחרת ארגנטינה אחרי שכבר פרש ממנה בסיום המונדיאל, היה בצד השמח: "ידענו שהולך להיות לנו משחק קשה ושהם יתגוננו כל הזמן. אבל שיחקנו עם הרבה סבלנות, ידענו שיש לנו 90 דקות והיינו בטוחים בכך שננצח את המשחק".

מאמן פרגוואי, ג'רארדו מרטינו, ניסה לנתח את הסיבות להתפוצצות של חניכיו, שעמדו על סף ספיגה כשנשרק פנדל לחובתם בדקה ה-28, אך הצליחו לשמור על רשת נקייה ולהפגיז חמישייה מהעבר השני: "רגע המפתח היה הפנדל שלהם. מאותו רגע השתפרנו. אולי לא החזקנו הרבה בכדור, אבל ידענו להגיע למצבים ולכבוש".

מנגד עמד מאמנה המאוכזב של קולומביה, חורחה לואיס פינטו: "אני מבכה את התוצאה. אני מצטער עבור כל תושבי קולומביה. הכל השתמבש כשהחטאנו את הפנדל, ומאז הם ניצלו את הטעויות שלנו בהגנה".

מאוכזבת גדולה נוספת עד כה היא ברזיל, שעדיין מלקקת את פצעי ההפסד 2:0 למכסיקו במשחקה הראשון בבית ב'. המאמן דונגה הודה כי בלילה שלאחר המשחק הוא כמעט ולא עצם עין, ובמהלכו צפה בקלטת המשחק מספר פעמים על מנת ללמוד את הלקחים מהמשחק. בינתיים קיבל דונגה עוד חדשות רעות, כשפרד, חלוצה של ליון, שבר את רגלו במהלך האימון וסיים את דרכו בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully