וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביז'ו, אתה חתיכת גבר

29.6.2007 / 11:01

קרייג ביג'יו הצטרף למועדון ה-3,000 חבטות ב-5:8 של יוסטון על קולורדו. הומר מספר 500 לפרנק תומאס, אבל טורונטו הפסידה למינסוטה

יוסטון - קולורדו 5:8

זה ממש לא המשחק לפתוח אתו סקירה ביום רגיל, ולמרות שמן הדין הוא להצדיע שוב למהפכן החצר טרוי טולוביצקי, שירה להומר בקולורדו, הבמה כולה שייכת הפעם לקרייג ביג'יו. בפעם השניה בלבד שלו בקריירה חבט ביג'יו חמש פעמים במשחק אחד, כולל סינגל באינינג ה-11, שהוביל לגראנד סלאם של קרלוס לי על בריאן פואנטס ולמהפך בתוצאה. ביג'יו הצטרף למועדון 3,000 החבטות, שבו חברים מלבדו בסך הכל עוד 26 שחקנים בהיסטוריה של הליגה. "זה היה צריך לקרות במגרש הזה, באווירה המיוחדת כאן", אמר השחקן. הומרים גם ללאנס ברקמן ולמייק לאמב מיוסטון ולריאן ספילבורגס וכריס יאנטה מקולורדו. בריאן מוהלר זכה בניצחון.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 9:5

רנדי ג'ונסון חזר, אבל זה לא היה היום שלו. הביג יוניט שרד שלושה אינינגים בלבד, בטרם יצא עם ארבע ריצות חובה ועם ההפסד. הוא נכנע להומר של ראסל מרטין הענק, כשבצד השני קוצר רנדי וולף את נצחונו התשיעי העונה עם שישה וארבעה. טקאשי סאיטו הכריש עם השמירה.


פילדלפיה - סינסינטי 7:8

ג'ימי רולינס חבט ארבע פעמים, כולל סינגל מנצח באינינג עשירי, שהתקיים תחת גשם שוטף. לפיליז עזר גם יום מצוין של צ'ייז אטלי, עם שני הומרים וארבעה ריביז. קליי קונדרי זכה בניצחון ומרקוס מקבת' בהפסד. אדם דאן, אדווין אנקרנסיון ואלכס גונזאלס עם הומרים לרדס.


פלורידה - פיטסבורג 7:9

סקוט אולסן היה חם וחד במשך שישה אינינגים, כשקטל עשרה חובטים. לאינינג השביעי הוא נכנס ביתרון 2:8, הרשה שלוש מחמש הריצות של הפייראטס באינינג אבל המארלינס שרדו עד לקווין גרג, ששמר בהצלחה. מאט טריינור מפלורידה ואדם לה רוש מפיטסבורג עם הומרים, הפסד לזאק דיוק.


המשחק בין המטס לסט. לואיס נדחה בגלל גשם.

AL: עד שהיאנקיז כבר מובילים

בולטימור - ניו יורק יאנקיז 8:6 (הופסק בגלל גשם)

היאנקיז כבר עלו ליתרון באינינג השמיני לאחר שפיגרו 6:4 בכניסה אליו, אבל אז הופסק המשחק בגלל גשם שוטף. משחק הופך לרשמי אחרי חמישה אינינגים במידה שניתנו לשתי הקבוצות הזדמנויות שוות לחבוט. מכיוון שהיאנקיז, כקבוצה האורחת, חבטו אינינג אחד יותר, המשחק יחודש ב-27 ביולי, כשהם יגיעו שוב לקאמדן יארדס. עד 1970, אגב, היו רושמים כתוצאה סופית את הסקור בתחילת האינינג, מה שהיה מעניק לאוריולס ניצחון 4:6.


קליבלנד - אוקלנד 3:4

פול בירד והאינדיאנס התאוששו מפתיחה לא טובה למשחק, שבה עלתה אוקלנד ליתרון 3:4. ג'ייסון מייקלס חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג השביעי, מה שהתברר כחבטה מנצחת. בירד ניצח עם שבעה אינינגים טובים, ג'ו בורובסקי שמר. רון פלורס עם ההפסד, הומר גם לדן ג'ונסון באוקלנד.


טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 5:1

כמה שהגרביים היו צריכים את הסדרה הזו. ארבעה משחקים, ארבעה נצחונות וסוויפ יפה לשיקגו. משחק של שבעה אינינגים ועשרה טיגונים לחאווייר ואסקז, שני הומרים לפול קונרקו. גם טאד איגוצ'י עם הומר, על סקוט קאזמיר, שלא מצליח לבסס מעמד של אס בטמפה ביי.


דטרויט - טקסס 2:5

עוד ניצחון לקני רוג'רס, עם שישה ושלושה מול קבוצתו לשעבר. הומר ושני ריביז לגארי שפילד, ההפסד לקווין מילווד והשמירה לטוד ג'ונס. דטרויט נותרה חצי משחק מעל קליבלנד במרכז.


מינסוטה - טורונטו 5:8

בשעה טובה ומוצלחת, פרנק תומאס הגיע ל-500 הומרים. הביג הרט ירה ליציעי המטרודום למטח של שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, ורק כדי שהחגיגה תהיה מושלמת גם הורחק מהמשחק בתשיעי לאחר ויכוח על קריאת סטרייק של השופט. "אני כנראה השחקן הראשון שמורחק ביום שבו הוא מגיע ל-500 הומרים", אמר ברוח טובה תומאס, שהפך לשחקן ה-21 בליגה שעושה זאת. מי שלא הורחק והיה טוב לכל אורך המשחק הוא טוריי האנטר, עם שני הומרים ושלושה ריביז. הומר גם לג'ייסון בארטלט במינסוטה, כשקרלוס סילבה, בדרכו שלו, מנצח עם שבעה אינינגים וחמש ריצות חובה וג'ו ניית'ן שומר. רק ארבעה אינינגים לאיי ג'יי בארנט, ההפסד לג'ייסון פרייזור בטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully