וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תפגוש את קופנהאגן

29.6.2007 / 12:57

האלופה תשחק מול האלופה הדנית. שום: "הגרלה קשה אך סבירה". מכבי תל אביב הוגרלה בסיבוב המוקדם של גביע אופ"א מול נציגת אנדורה, סנטה קולומה

בית"ר ירושלים הוגרלה היום (שישי) מול הקבוצה הדנית פ.צ קופנהאגן במסגרת הסיבוב השני של ליגת האלופות. המשחק הראשון של הסיבוב השני ייערך בקופנהאגן ב- 31 ביולי או ב-1 באוגוסט. הגומלין בטדי ייערך ב-7 או 8 באוגוסט.

"זו הגרלה קשה אבל סבירה", הגיב מאמן בית"ר, יצחק שום, לאתר הרשמי של הקבוצה, "לא משנה איזו קבוצה היינו מגרילים, מבחינתנו היינו צריכים לעבור. אני מקווה שאחרי המשחקים נוכל להגיד שההגרלה הייתה טובה".

מיכאל זנדברג, קשר בית"ר, קיבל את הידיעה על ההגרלה בתחושות מעורבות: "אני לא חושב שיש הגרלה טובה או לא טובה, היה יכול להיות יותר טוב והיה יכול להיות יותר גרוע. מדובר בקבוצה חזקה שיש לה היסטוריה באירופה. אין לנו שום זכות או יכולת לזלזל בשום יריבה, בטח לא בקופנהאגן. אנחנו נבוא במלוא הרצינות ונקווה לעבור אותם. אני חושב שזה עדיף לשחק את המשחק הראשון בחוץ ואחרי זה לקבל את הטירוף של הקהל בטדי. אבל אין טוב או לא טוב, צריך לעבור וזהו".

הצהובים- שחורים פספסו מפגש פיקנטי אפשרי מול אליניב ברדה וקבוצתו החדשה גנק, שתפגוש את המנצחת במשחק בין אלופת מלטה לאלופת בוסניה. כמו כן, נמנע מפגש חוזר של הבית"רים עם גלאזגו ריינג'רס, ששיחקה בשנים האחרונות מול הפועל תל אביב, מכבי חיפה ואף מול בית"ר בעצמה, ותפגוש בסיבוב השני את המנצחת בין זטה המונטנגרית לקאונאס הליטאית.

משחקים נוספים בסיבוב השני: הכוכב האדום בלגרד תפגוש את פובדה המקדונית או לבדיה האסטונית, בשיקטש תפגוש את המנצחת בין ריינג'רס האנדורית לשריף המולדבית.

פ.צ קופנהאגן - פרופיל

פ.צ קופנהאגן הוא אחד מהמועדונים הגדולים והמצליחים בדנמרק. הקבוצה הוקמה ב-1992 כאיחוד בין שתי קבוצות שונות מהבירה הדנית, וזכתה מאז בשלל נאה של שש אליפויות מקומיות ושלושה גביעים. היא הפכה למשתתפת קבועה בגביע אופ"א, ובעונה שעברה היא אף העפילה לראשונה בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות, לאחר שהדהימה בשלב המוקדם את אייאקס עם ניצחון ענק 0:2 באמסטרדם ארינה, אחרי הפסד ביתי 2:1.

בשלב הבתים השיגה האלופה הדנית ניצחון ביתי יוקרתי על מנצ'סטר יונייטד 0:1, ניצחה גם את סלטיק בביתה 1:3, אך סיימה במקום האחרון בבית עם שבע נקודות, שתיים פחות מסלטיק שעלתה לשמינית הגמר.

לקבוצה מספר שחקנים מאוד גדולים כמו הקשר יספר גרונקיאר והחלוץ השבדי מרקוס אלבאק, שלמרות גילו (33) עדיין מהווה שחקן מפתח בנבחרתו. עוד שחקנים בולטים הם מייקל סילברבאוור, קשר נבחרת דנמרק, שלבש את המדים הלאומיים גם בכל הנבחרות הצעירות. המגן השמאלי ניקלאס ינסן, ששיחק עם אייל ברקוביץ' במנצ'סטר סיטי ולאחר מכן שיחק גם בפולהאם ובבורוסיה דורטמונד. מיכאל גראבגרד, בלם הנבחרת הדנית, שזכור בעיקר כשחקן שבלם את האוהד הדני שפרץ למגרש במשחק מול שבדיה, וגם מאדס לאודרופ בן ה-18, בנו של שחקן העבר מיכאל לאודרופ. אם כי הוא לא שחקן בולט בסגל.

מצד שני הקבוצה איבדה את הבורג המרכזי שלה בקישור, טוביאס לינדרות השבדי, שחתם בגלאטסראיי. אחת ההחתמות הבולטות היא של בלם נבחרת שבדיה, מיקאל אנטונסן, שהגיע לאחרונה מפנאתנייקוס, אחרי ששיחק גם באוסטריה וינה לפני כן.

קופנהאגן משחקת את משחקיה הביתיים באיצטדיון פארקן סטדיום, שמשמש גם כאיצטדיון הביתי של נבחרת דנמרק. לכדורגל הישראלי אין זכרונות נעימים יותר מדי מהאיצטדיון, בו הובסה נבחרת ישראל 3:0 בפלייאוף על העלייה ליורו 2000, ארבעה ימים אחרי התבוסה 5:0 ברמת גן. מאמנה של קופנהאגן הוא הנורבגי סטאלה סולבאקן (39), ששיחק במדי הקבוצה בעבר ומונה למשרת המאמן לפני שנה וחצי. כשחקן היה שותף סולבאקן לתור הזהב של הכדורגל הנורבגי, והיה שותף להעפלת נבחרתו למונדיאל 1998.

חשוב לציין שהליגה דנית תפתח ב-18 ביולי, כחודש לפני הליגה הישראלית, כך שקופנהאגן כבר מצויה בשיא ההכנות שלה ותגיע למשחק הראשון שבועיים אחרי שתפתח את העונה.

מכבי ת"א תפגוש יריבה אנדורית

מכבי תל אביב שלחה גם היא נציג לניון, שווייץ. הצהובים הוגרלו עם נציגת אנדורה, סנטה קולומה, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע אופ"א.

מאמן הקבוצה אלי כהן הגיב להגרלה באתר הרשמי של מכבי תל אביב: "כמובן שבסיבוב המוקדם ההגרלות צפויות להיות עם קבוצות מהדרג הזה, מה גם שהן לא סיימו במקום הראשון. כרגע, אנחנו עדיין לא ערוכים, ללא קשר לזהות היריבה. אין לנו שוער, קשר, חלוץ ותפקידים נוספים. הקבוצה בבנייה, אך למרות זאת אנחנו צריכים לשחק ולעבור את היריבה. לא נקל ראש כי בכדורגל הכל יכול לקרות, אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולעלות שלב כדי שבשלב הבא נוכל לבוא עם סגל מעובה יותר, כך שנוכל לצעוד עם הפנים קדימה לשלבים נוספים".

המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך בבלומפילד ב- 19 ביולי. שחקני מכבי יגיעו לביצה האנדורית, הזכורה לנו ממשחק הנבחרת החודש, ב-2 לאוגוסט. סנטה קולומה היא סגנית האלופה ומחזיקת הגביע המקומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סנטה קולומה - פרופיל

כמה שבועות אחרי הטיול שערכה נבחרת ישראל באנדורה, יערוך הכדורגל הישראלי סיבוב נוסף במדינה הקטנטנה, כשמכבי תל אביב תפגוש את סגנית האלופה ומחזיקת הגביע האנדורית, סנטה קולומה. סנטה קולומה רשמה שלוש אליפויות רצופות בליגה המקומית בשנים 2002, 2003, 2004, והיא מחזיקה גם בחמישה גביעים אנדוריים, כולל חמשת האחרונים. במסגרת גביע אופ"א היא לא זכתה להצלחה דומה, וכל ששת משחקי העבר של במפעל האירופי הסתיימו בהפסדים, ויחס השערים הכללי שלה במשחקים אלה עמד על 2 שערי זכות לעומת 21 שערי חובה.

לקבוצה יש בעיקר שחקנים מקומיים, אך גם לא מעט זרים, בעיקר מדרום אמריקה. בסגל ניתן למצוא שלושה ארגנטינאים - הרנן ווקר, דייגו רוסה וגאבי מזה, את הברזליאי מייקון דוס סנטוס והאורגוואי לאונרדו גאסטון. בלם הקבוצה, ג'ולי פרננדז, כבש את שער הניחומים לזכות נבחרת אנדורה בהפסד 4:1 לנבחרת ישראל באיצטדיון רמת גן בספטמבר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully