וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד זר בורח למכבי נתניה?

29.6.2007 / 0:36

בקבוצה דיווחו שחורחה אקוניה חתם, סוכנו אמר ש"קיימת טיוטת חוזה, ועליו למלאה", אך השחקן טוען שהוא עדיין מתלבט אם להגיע

במכבי נתניה מיהרו לבשר על החתמתו של הקשר הצ'יליאני חורחה אקוניה בקבוצה, אלא שהשחקן עצמו עדיין מתלבט בקשר למעבר ועל פי דיווחים בצ'ילה טרם החליט. לפי סוכנו של השחקן, ניקולאס וילאמיל, הכיוון של אקוניה הוא לקופסה. אמש (שישי) וילאמיל אמר לתקשורת הצ'יליאנית: "קיימת טיוטת חוזה חתומה, והשחקן חייב למלא את התחייבותו".

מאמנה של אוניברסידד דה צ'ילה, ארתורו סלאח, מעוניין שהקשר שיסיים את חוזהו בשבועות הקרובים, ימשיך בקבוצה. סלאח מודאג מקצב החתמת השחקנים של קבוצתו ומקווה שאקוניה יסכים להמשיך בקבוצה. אם יעשה זאת אגב, ישתף פעולה עם רפאל אולארה.

"דיברתי אתמול עם המאמן ואני רוצה להיות שחקן חשוב בקבוצה ולהצעיד אותה להישגים, אבל יש גם את הצד השני, הכסף", סיפר אקוניה אתמול, "מציעים לי חוזה טוב ואני רוצה לעשות את ההחלטה הנכונה, לא לטעות".

אלא שההצעה הטובה עליה מדבר אקוניה היא לאו דווקא מנתניה. בתקשורת הצ'יליאנית ידעו לדווח ביום חמישי שהקשר, שיהיה בן 29 בחודש הבא, מחזיק בהצעה מפתה מהקבוצה הדרום אפריקאית, מאמלודי סאנדאונס, שמוכנה לשלם לו 1.2 מיליון דולר לשנתיים, 600 אלף דולר יותר מההצעה שהגישה לו מכבי נתניה.

אקוניה חתם לפני כחצי שנה באוניברסידד דה צ'ילה אחרי חצי שנה בה לא שיחק בצורה סדירה והתאמן במספר קבוצות באנגליה. מעמדו כשחקן נבחרת נפגע והוא אף לא זומן אליה למשחקי הקופה אמריקה.

על פי הדיווחים, אקוניה מתכוון להיפגש בשבת שוב עם ראשי קבוצתו ולאחר מכן יחליט בין נתניה, אוניברסידד דה צ'ילה והקבוצה הדרום אפריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully