וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בעקבות עזרן ושריקי

29.6.2007 / 8:47

השניים ברשימה של רוני לוי, עם ההעדפה לעזרן. אנדרסון סיכם בברזיל. שחר עדיין לא מוכן לשחרר את קולאוטי. מליקסון בספק לפתיחת העונה

הקשר הברזילאי של מכבי חיפה, שאבייר אנדרסון, על סף סיכום באחת משתי קבוצות בליגה הברזילאית, כך התבשרו ביומיים האחרונים אנשי מכבי חיפה. סוכנו של השחקן, פיני זהבי, שוחח לאחרונה עם הקבוצות, שאחת מהן היא פלמנגו. לפי גורמים בחיפה, תיתכן חתימה כבר בשבוע הקרוב. בחיפה מקווים שהעסקה תיסגר ואנדרסון "ישתחרר" מהחוזה לשלוש שנים, שעלותו הכוללת היא כמיליון דולרים.

אחרי שאוהד קדוסי חתם במכבי פתח תקוה, בחיפה מאשרים כי יניב עזרן ממ.ס אשדוד נמצא שוב על הכוונת. גם שמו של עידן שריקי מאשדוד הוזכר. יתכן ובקרוב תיפנה הקבוצה באופן רשמי לאחד מבין השניים במטרה לצרפו.

כפי שנכתב בוואלה! ספורט נשיא הקבוצה יעקב שחר לא הגיע לסיכום על מכירת קולאוטי, משום שהסכום שהציעה נירנברג, מיליון יורו, נמוך מדי לטענתו. בחיפה אומרים כי הסכום הריאלי לשחרורו נע בין 2 ל-2.5 מליון דולר.

בימים האחרונים חודש המשא ומתן בין הפועל כפר סבא ורביד גזל, אבל אין עדיין הסכמה בין הצדדים. נראה כי עלותו הגבוהה יחסית מונעת בשלב זה את העברתו. בכל מקרה, בחיפה טוענים שהסיכויים שגזל לא ישחק בקבוצה בעונה הבאה גבוהים.

החלוץ תומר חמד שאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה שוחרר והחשש של הצוות הרפואי לגבי אפנדציט (דלקת התוספתן) נעלמה. לאחר שערך בדיקות השחקן שוחרר ולא ינותח.

אמש (חמישי) לא הושגה כל התקדמות בנוגע לעסקת עומר גולן. כפי שנכתב בוואלה! ספורט, בפתח תקווה עדיין איתנים בדעתם שלא לצרף את רביד גזל ואלן מסודי. בחיפה לא מוכנים לשחרר, לפחות בשלב זה, את שלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו. בחיפה טוענים כי בכל מקרה אין הסכמה בשלב זה בנוגע למחירו של גולן, ולכשתיפתר סוגיה זו, אם בכלל, ינסו הצדדים להגיע להסדר. בחיפה הבהירו כי פתח תקוה תצטרך לשלם דמי השאלה עבור השחקנים שישוחררו. בשלב זה, בפתח תקוה מתנגדים להצעה זו.

מאור מליקסון נבדק הבוקר (שישי) אצל רופא מומחה לאחר שהתלונן לאחרונה על כאבים באיזור הבוהן בו נותח לפני מספר חודשים. אבחנתו של הרופא היתה שהכאבים הם תופעה נורמלית אחרי ניתוח שכזה וחזרה לפעילות. לעומתו, שלומי ארבייטמן יחזור לאימונים אישיים רק ב- 10 ביולי אחרי שעבר ניתוח בקע בבטנו התחתונה. הפיזיולוג של הקבוצה, בוקי ירון, יעבוד עם החלוץ המתאושש ויכשירו עד שיוכל להצטרף לאימוני הקבוצה הרגילים.

עדכון ראשון 28.6.07 22:15
עדכון אחרון 29.6.07 14:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully