וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד ישחק ביורוליג

שגיא ניר

28.6.2007 / 18:02

הגארד הישראלי חתם לשנתיים בקבוצת לה מאן הצרפתית, שמשחקת במפעל הבכיר של יול"ב: "אני אמור לקבל שם דקות משמעותיות"

רביב לימונד ישחק בשנתיים הקרובות בלה מאן הצרפתית. הגארד הישראלי, שניצל את העונה שעברה בעירוני נהריה לפריצה שסימנה אותו כשחקן הישראלי הטוב בליגה, עובר לקבוצה שזכתה לפני שנתיים באליפות צרפת, ושתשחק גם העונה ביורוליג.

לימונד, בקרוב בן 23, שייך עדיין להפועל ירושלים, אך בחוזהו בבירה קיים סעיף שיחרור של 50 אלף דולרים. לדברי סוכנו אריק קריין קיבל השחקן גם הצעות מבנטון טרוויזו וקלימאמיו בולוניה.

רביב לימונד סיפר לוואלה! ספורט: "אני שמח לחתום במועדון צמרת ומאוד מתרגש לשחק ביורוליג. שוחחתי עם המאמן שהתלהב ממני, ואני אמור לשחק שם דקות משמעותיות ולתרום ככל שאדרש. העונה בנהריה עזרה לי מאוד, ואני חייב להם תודה מכל הלב, וגם למשפחה שתמכה בי. אני כבר מצפה בקוצר רוח להגיע לשם ולהתחיל את העונה".

על ההשוואה ליותם הלפרין, שגם הוא שיחק ביורוליג בקבוצה זרה, בלובליאנה של 2006, אמר לימונד: "אני רק יכול לאחל לשנינו שנגיע לרמות הכי גבוהות. יותם הוא שחקן נהדר, ואשמח ללכת בעקבותיו".

לימונד (23, 1.89 מ') גדל במכבי נתניה, הוביל את תיכון אורט ליבוביץ' נתניה לאליפות בתי הספר ולמקום השני באליפות העולם, ובתום גיל הנוער עבר לעירוני רמת גן, בה שיחק עונה וחצי לפני שעבר לירושלים. בשנתיים וחצי במלחה מיעט לימונד לשחק, והעונה נחת בנהריה, אותה הוביל כישראלי הבכיר במשך רוב העונה, כשהוא מסיים עם ממוצעים של 14.9 נקודות, 5 אסיסטים ו-1.4 חטיפות. לימונד חתום גם על מדליית הכסף של נבחרת העתודה בצ'כיה, 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully