וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים: מה בתפריט?

30.6.2007 / 10:20

דראפט ה-NBA התקיים אור ליום שישי, ולמי שלא כל כך עקב אחרי כדורסל מכללות השנה, הנה טעימה מחמש הבחירות הראשונות

דראפט ה-NBA הוא תמיד הסיפור החם של הקיץ בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ובמיוחד אמורים הדברים לגבי המחזור הנוכחי. הרבה כשרונות ושני עילויים בעלי עתיד מזהיר ניפק לנו הדראפט הזה, ולנו לא נותר אלא להראות לאלה שאוהבים NBA אבל לא עקבו אחרי כדורסל המכללות, באיזה קליבר של שחקנים מדובר. הכנו לכם מספר לינקים מביצועיו של כל שחקן. הנאה מובטחת.

1. גרג אודן

הבחירה מספר 1 בדראפט הזה הוא השחקן שכולם ציפו שאכן ייבחר בטופ. עם גובה של 2.15 מטר והרבה אתלטיות, אודן, שהעביר את שנת המכללות באוהיו סטייט, נראה כמו הפול פקג' עבור הבלייזרס. מה הוא מסוגל לעשות? זאת תוכלו לראות בשלושת הקליפים הבאים.

2. קווין דוראנט

יש הגורסים כי דוראנט טוב ומרשים יותר מאודן, וכי סיאטל, שבחרה אותו במקום השני, עשתה עסקה מצוינת. הוא אמנם חלש פיזית, אבל פיזיות היא משהו שאפשר ורצוי לשפר ב-NBA. דוראנט העביר עונה מצוינת בטקסס, והקומבו שלו ושל אודן יהפוך את קבוצות הפסיפיק נורת'ווסט לאטרקטיביות ומאתגרות ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

3. אל הורפורד

לא שאטלנטה הייתה צריכה פאוור פורוורד. בקבוצה שמשוועת לגארד שירכז סביבו את הכשרונות הצעירים, ההוקס היו צריכים מנוע אחורי. אבל הם בכל זאת בחרו את הורפורד, אחד מעמודי התווך בשתי האליפויות הרצופות של פלורידה. הנה כמה מבצעים של הורפורד במדי הגייטורס.

4. מייק קונלי ג'וניור

אטלנטה ויתרה - ממפיס לקחה. קונלי ג'וניור הוא שחקן נהדר מאוהיו סטייט, והרכז הטוב ביותר, לפחות על הנייר, שהיה על הלוח. מקובל לייחס את המניות להעפלתה של אוהיו סטייט לגמר המכללות לגרג אודן, אבל גם לקונלי ג'וניור היה חלק לא מבוטל בהישג. איתו ירגיש פאו גאסול (אם לא יועבר בטרייד) מאוד בנוח, ואולי הגריזליס יקבלו שדרוג אחרי העונה המזעזעת שאותה עברו.

5. ג'ף גרין

אין שחקן עם שם מתאים יותר מגרין כדי להגיע לירוקים של בוסטון, אבל הסלטיקס בעצם בחרו אותו עבור סיאטל. גרין הוא סמול פורוורד מג'ורג'טאון, שחקן משלים שיכול להיות אבן יסוד חזקה מאוד עבור קבוצה שנבנית מחדש, כמו הסוניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully