וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאליוקה רוצה לפרוש באינטר

28.6.2007 / 16:57

שוער אסקולי לשעבר מעוניין לחזור לסן סירו: "עברתי שם ימים מדהימים". מילאן ואינטר נאבקות על אנצו מרסקה. ויקאש דוראסו בדרך לליבורנו

זוכרים את השוער ג'יאנלוקה פאליוקה? שוערה של אסקולי בעונה שעברה הביע את רצונו לגמור את הקריירה בשורות האלופה אינטר. פאליוקה שיחק בנראזורי בין השנים 1994 ל-1999 ועכשיו, בשנתו ה-40 לחייו, ורגע לפני שהוא מסיר את הכפפות, השוער המשוגע והצבעוני רוצה ליהנות פעם אחת אחרונה, ולשחק בסן סירו.

"אני בהחלט רוצה לחזור לאינטר", אמר השוער לעיתון "טוטוספורט" האיטלקי, "אני בן 40 ואינטר היתה חלק גדול מהקריירה שלי". פאליוקה החל את הקריירה שלו בשנת 1987 כשעמד בין קורותיה של סמפדוריה. השוער הגיע עם נבחרת איטליה לגמר מונדיאל ארה"ב 1994, ועמד בשער האזורי גם במונדיאל שנערך ב-1998 בצרפת.

"עברתי ימים מדהימים באינטר, ואני אזנק על ההזדמנות לחזור. אני מכיק היטב את האנשים שם, אני מאוד מעריך את הנשיא מאסימו מוראטי, והאוהדים תמיד העניקו לי קבלת פנים חמה כשהגעתי לסן סירו כיריב", הוסיף פאליוקה. כשהמאמן הוא רוברטו מאנצ'יני, חבר מימי סמפדוריה העליזים, אז מי יודע, אולי זה באמת יתאפשר.

מילאן ואינטר אחרי מרסקה

אחרי הקרב שניטש בין שתי היריבות המרות של מילאנו והכדורגל האיטלקי, מילאן ואינטר, על שירותיו של דויד סואזו, מתרחשת כעת מלחמה נוספת, הפעם על הקשר האיטלקי של סביליה, אנצו מרסקה.

שתי הקבוצות יצרו קשר עם השחקן בן ה-27, שהחל את דרכו ברוסונרי. את משחקו הראשון בבוגרים, לעומת זאת, עשה במדי ווסט ברומיץ' האנגלית לפני שחזר לאיטליה, ליובנטוס, בשנת 200.

אחרי העונה המאוד מוצלחת שלו עם הקבוצה האנדלוסית בה זכה בסופרקאפ האירופי, בגביע אופ"א ובגביע המלך הספרדי, מציעים הנראזורי סכום גדול מאשר מילאן, 5.3 מיליון יורו עבורו, אולם סביליה ככל הנראה לא תתפשר על פחות מ-7 מיליון.

דוראסו בדרך לליבורנו

אחרי שצירפה לשורותיה את פרנצ'סקו טאבאנו ופואסטו רוסיני, נראה כי ליבורנו תצרף לשורותיה גם את הקשר ויקאש דוראסו. הנשיא אלדו ספינלי אמר אמש (רביעי) לעיתון "לה רפובליקה": "קשר מנוסה יגיע אלינו ואני יכול לומר שהוא צרפתי בינלאומי". האימרה הזו הספיקה להצית את התקשורת האיטלקית, שמתכוננת לבואו של קשר ליון לשעבר, לטוסקנה.

דורסאו סולק מפריס סן ז'רמן בספטמבר לאחר שקרא למאמן גי לאקומב "שקרן", וחתימתו הצפויה בליבורנו תפתח את הקדנציה השנייה של הקשר באיטליה, לאחר ששיחק בשנת 2004/05 בשורות מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully