וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדוסה מעדיף את הצעת בית"ר

אסף שקד

28.6.2007 / 16:06

החלוץ הפרואני רוצה לשחק בליגת האלופות ונוטה ולהעדיף את הצעת האלופה ע"פ זו של מטאלורג דונייצק. מירוסביץ' ימשיך עונה נוספת

חלוץ נבחרת פרו, אנדראס מנדוסה, מעדיף את הצעתה של קבוצת בית"ר ירושלים על פני ההצעה שיש לו ממטאלורג דונייצק האוקראינית, והחוזה בין הצדדים אמור להיסגר כבר בסוף השבוע הקרוב. אחת הסיבות המרכזיות להעדפתו של מנדוסה, ששותף למשחקי נבחרתו בטורניר הקופה אמריקה להגיע לאלופה הישראלית, זו העובדה שהיא תתמודד בליגת האלופות.

מנדוסה עצמו עדיין לא רוצה לדבר על המעבר הצפוי לבירת ישראל כפי שהוא מצוטט בידיעה שבעיתון 'לה רפובליקה' הפרואני: "כרגע, אני מתרכז בנבחרת פרו ומנסה להבקיע שם שערים, צריך לדבר עם הסוכן שלי על ההצעות שיש לי".

הקשר הצ'ילאני מילובאן מירוסביץ' קרוב מאוד להמשיך עונה נוספת במדי בית"ר ירושלים, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי הוא יצטרף כבר בשבוע הבא למחנה האימונים בו תשהה הקבוצה בהולנד. ההתפתחות האחרונה בנושא חלה ביום רביעי בלילה כאשר מירוסביץ' קיבל מקבוצתו קאתוליקה את ההודעה כי היא מסכימה להשאילו לבית"ר ירושלים, תמורת סכום שינוע סביב כ-200 אלף דולר לעונה. למעשה המתין השחקן במשך כל החודש האחרון לאישור ההשאלה, וכעת אחרי שקיבל אותו, הוא צפוי להיכנס למו"מ מיידי עם בית"ר ירושלים ולהצטרף לאימוניה.

הדרישות של מירוסביץ' צפויות להיות קרובות לאלה שהיו בעונה האחרונה, והוא יבקש שכר זהה לזה שקיבל אשתקד, כ-320 אלף דולר לעונה. בית"ר עשויה לאשר את השכר. נראה כי לא צפויות בעיות במו"מ בין השחקן לקבוצה, ומיד לאחר שיושג הסיכום הוא ימריא למחנה האימונים בהולנד וירשם כזר השלישי של הקבוצה.

מחנה האימון לא יהיה שכונה

הערב תמריא הקבוצה למחנה בהולנד, וקשר הקבוצה גל אלברמן אמר: "כמו בכל עונה אני חושב שמחנה אימונים זה המרכיב החשוב ביותר להצלחה של הקבוצה, מחנה אימונים משקף את מה שהולך להיות בהמשך העונה". ברק יצחקי: "בניגוד לעונה שעברה בה היינו צריכים להתגבש כקבוצה בגלל שחקנים רבים שהיו חדשים, הפעם הסיפור הזה לא יחזור על עצמו".

מחנה האימונים ייארך 10 ימים בעיירה מירלו בהולנד. במהלך המחנה תפגוש בית"ר 3 קבוצות למשחקי ידידות, וכן תקיים שני אימונים ביום על מנת להיכנס לכושר משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully