וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו אאוט, שוסטר לא אין

28.6.2007 / 15:04

ריאל מדריד פיטרה את המאמן האיטלקי, וטרם הכריזה על הגרמני כיורש. משמרת מחאה של אוהדי אתלטיקו נגד העברה של טורס לליברפול

המאמן פאביו קאפלו פוטר מריאל מדריד אחרי שנה אחת בלבד, במהלכה היווה גורם משמעותי באליפות בה זכתה הקבוצה. כסאו של המאמן האיטלקי התנדנד לאורך כל העונה, אולם בחודשים האחרונים, כשהקבוצה רצה בצמרת הטבלה, סימן השאלה האם ישאר בסנטיאגו ברנבאו, הלך וגדל.

"החלטנו לא להמשיך עם פאביו קאפלו בעונה הבאה", אמר מנהלה הספורטיבי של המועדון פרדרג מיאטוביץ', "זו היתה החלטה קשה, אבל חד משמעית. אנו לא חושבים שקאפלו הוא האדם המתאים להוליך את המועדון לעבר העתיד, בתבסס על הכיוון אותו אנו רוצים".

ומה עם היורש ברנד שוסטר? "עכשיו יש לנו זמן לבחון מי יהיה המאמן הבא", אמר מיאטוביץ'. ריאל מדריד הורתה למאמן חטאפה לסגור את ענייניו עם קבוצתו בעונה שעברה, לפני שהיא תחתום איתו על חוזה, ולכן העיסקה עדין לא סגורה בין הצדדים.

קאפלו הוא לא המאמן הראשון שמוצא עצמו מודח ממשרת מאמן ריאל אחרי שהביא הישג למועדון. יופ היינקס פוטר מהקבוצה אחרי שזכה עימה בליגת האלופות בשנת 1998, ויסנטה דל בוסקה שוחרר למרות 2 אליפויות ספרד ו-2 אליפויות אירופה.

טורס, אל תיסע לליברפול

אוהדי אתלטיקו מדריד זועמים על מכירתו האפשרית של חלוץ הקבוצה, פרננדו טורס, לליברפול. שני המועדונים מנסים לסגור את ההעברה תמורת 25 מיליון ליש"ט, אבל האוהדים בבירת ספרד ממש לא מעוניינים בצעד זה. אוהדי אתלטיקו העמידו משמרת מחאה באחת הכיכרות הראשיות של מדריד, נגד המהלך, מתוך כוונה לעכב את מכירת החלוץ בן ה-23 עד שובו מחופשתו ב-10 ביולי, ומתוך תקווה שהמחאה תפרוט גם על נימי לבו של השחקן.

מאמן ליברפול, רפא בניטז, מעוניין מאוד בחלוץ הספרדי ורוצה אותו באנפילד עוד לפני תחילת אימוני האדומים בתחילת יולי. מלבד טורס, גם חלוץ איינדהובן ארונה קונה, על הכוונת של בניטז, כמו גם קלאס-יאן האנטילאר (איאקס) ודייגו מיליטו (ריאל סראגוסה).

ה"מארקה" הספרדי דיווח היום (חמישי) כי מי שעשוי למצוא את עצמו משחק בויסנטה קלדרון בעונה הבאה, עם טורס או בלעדיו, הוא חלוץ ויאריאל, דייגו פורלאן. לפי העיתון הספרדי, סוכניו של האורוגוואי מה"צוללת הצהובה", מקווים שהעברתו של השחקן כבר בסוף השבוע הקרוב.

* סגנית אלופת ספרד החליטה אמש (רביעי) לשחרר את המגן השמאלי ג'ובאני ואן ברונקהורסט מחוזהו, ולאפשר לו להצטרף לפיינורד. למרות שההולנדי הבינלאומי חתום במועדון הקטאלוני עד סוף דצמבר 2008, הושגה הסכמה בין הצדדים כי המגן בן ה-32 ששיחק בנואו קאמפ ב-4 השנים האחרונות, יחזור לקבוצתו לשעבר.

* כריס קולמן בן ה-37 יאמן את ריאל סוסיאדד. קולמן אימן בעונה החולפת את פולהאם והוא יחליף על הקווים את המאמן מיגל אנחל לוטינה, שהתפטר מתפקידו בתחילת החודש ומונה לאחר מכן למאמן דפורטיבו לה קורוניה, קבוצתו של דודו אוואט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully