וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער הסרבי יבריץ' מועמד למכבי ת"א

לי בוץ

28.6.2007 / 22:11

בלם הקבוצה, מילאן מרטינוביץ', המליץ לצוות המקצועי על השוער הבינלאומי. רוני מאנה בהפנינג אוהדים: "הכל עובד בקצב טוב"

קשר מכבי ת"א, דן רומן, צפוי להיעדר מאימונים כעשרה ימים, זאת בעקבות פציעה בקרסול ממנה הוא סובל. אמש לקראת סיום אימון הערב של הקבוצה, סובב הקשר את הקרסול ונטש את האימון, והבוקר (חמישי) לאחר צילום שעבר רומן בבית החולים 'מאיר' בכפ"ס, הוחלט כי הוא ייקבל מנוחה של שבוע וחצי. עם זאת, קשר הרכש החדש של הצהובים צפוי לצאת למחנה האימונים יחד עם יתר שחקני הקבוצה בסוף השבוע הבא.

בינתיים, שחקני מכבי ת"א ממשיכים לעבוד קשה, בעיקר בתחום הכושר הגופני. לאחר שאמש ערכה הקבוצה אימון כפול, הראשון באולם הספורט בהדר יוסף והשני בשעות הערב בקרית שלום, חזרו היום הצהובים על הריטואל וערכו אימון בוקר, כשבשעות אחר הצהריים, ייצאו לריצה בפארק הירקון.

הקשר יוסי שבחון, שכפי שפורסם בוואלה! לפני מספר ימים טרם התאושש מהפציעה בברכו, זכר למסע עם הנבחרת למקדוניה ואנדורה, עדיין עובד בנפרד עם מאמן הכושר של הקבוצה ובצוות המקצועי מעריכים כי לאט לאט הוא יוכל להשתלב באימונים באופן מלא.

הקבוצה מנהלת מגעים עם השוער הסרבי דרגוסלב יבריץ', ששיחק במדי נבחרתו במונדיאל האחרון. במכבי הדגישו היום כי מדובר באחת האופציות וכי יש מועמדים נוספים. בלם הקבוצה, מילאן מרטינוביץ', המליץ על השוער בפני הצוות המקצועי של המועדון ואמר: "הוא שוער מצויין. הוא טוב בכל הפרמטרים של המשחק, ויותר טוב מכל השוערים שהיו מועמדים עד עכשיו".

מחר, שישי בצהריים (13:30 שעון ישראל), תערך במשרדי אופ"א הגרלת משחקי סיבוב המוקדמות הראשון בגביע אופ"א, בו תשתתף מכבי ת"א. מנכ"לית המועדון, תמי פרידמן, תמריא כבר היום לניון, שוויץ, שם תייצג את המועדון בהגרלה.

מאנה אופטימי

אוהדי מכבי ערכו הערב הפנינג פתיחת עונה בקרית שלום בהשתתפות של כ-1,000 אוהדים. כמו כן, כיבדו את האירוע שחקני הקבוצה ורוני מאנה, שעתיד לרכוש 75 אחוזים מהקבוצה.

מאנה, שהתקבל בתשואות על ידי הקהל הצהוב, הבהיר: ''באתי לפה כדי ללמוד את הקהל, ומדובר בקהל נהדר. הכל עובד בקצב הנכון, יהיו שחקני רכש ותהיה פה קבוצה טובה. תהיה לנו עונה טובה עם הרבה רכש ושאיפות לצמרת. אין לאוהדי מכבי מה לדאוג - העסקה סגורה ותהיה משענת כלכלית למכבי''.

יוסי שבחון הפצוע, לא הסתיר את התרגשותו מהאירוע ופנה אל האוהדים: ''אתם, הקהל הנפלא הזה, אתם הכח של הקבוצה. אני מקווה לשיפור גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית, ומבטיח שהעונה הבאה תהיה טובה יותר מזו הנוכחית. יש סיבה לקנות מנוי למכבי''.

חלוץ הרכש החדש, יאניק קמנאן, הוסיף: ''הגעתי למועדון גדול ואני מאוד מרוצה. הכל מאוד מקצועני, עובדים קשה באימונים ואין סיבה שהתוצאות לא יבואו. אני מאמין שנצליח''. הבלם מילאן מרטינוביץ', היחיד מבין חמשת זרי העונה שעברה שיפתח גם את העונה הנוכחית, סיכם: ''תודה לכם האוהדים, אתם הקהל הכי טוב בארץ. אני מקווה שנעשה עונה טובה יותר מהעונה שעברה''.

האוהדים הודו לנוחי דנקנר, מנכ"ל חברת סלקום, על כך שבחר במכבי ואימץ אותה בסכום חסר תקדים של מיליון דולר לעונה.

עדכון ראשון: 28.6 14:01
עדכון אחרון: 28.6 22:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully