וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קטמון: הגיע שלב הביצוע

28.6.2007 / 11:16

עו"ד גידי קורן, אוהד הפועל ירושלים, ניסח אישור נאמנות המסביר את תהליך רכישת הקבוצה. עכשיו הכדור עובר לידי האוהדים

הפועל קטמון, האלטרנטיבה לקבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים, עושה צעד נוסף לעבר הפיכתה לקבוצה לגיטימית בליגה א'. עו"ד גידי קורן, אוהד ותיק של הקבוצה, ניסח אישור נאמנות המסביר את ההתחייבות ההדדית בין הקבוצה לבין רוכשיה.

עו"ד קורן הסביר כי הקבוצה שפעלה על מנת להחליף את ויקטור יונה ויוסי סאסי, המחזיקים בהפועל ירושלים, התייאשה מכך, והצטרפה להקמת הקבוצה האלטרנטיבית, אותה יזמו האוהדים, תחת השם הפועל קטמון.

עו"ד קורן מסביר כיצד תתבצע רכישת המניות: "יוקם תאגיד שתפקידו יהיה לנהל את האגודה, כאשר תקנון התאגיד יקבע שבמועצת המנהלים שלו יישבו שבעה נציגים - שניים מן המקומות יהיו שמורים לנציגי האוהדים באמצעות חברת "קטמון ייזום מפעלים בע"מ", מקום אחד לשחקן עבר של הקבוצה שיבחר על-ידי האוהדים באישור אנשי העסקים וארבעה מקומות לאנשי עסקים שישתתפו בניהולה של הקבוצה.

"החברה המייצגת את אוהדי הקבוצה פותחת כעת בפניהם את האפשרות לרכישת מניותיה, בעלות של 1000 ¤ למניה. מניה זו תקנה לבעליה את הזכות להשתתף באסיפות הכלליות של החברה, בהן – בין היתר - ייבחרו 2 נציגי האוהדים אשר ישבו במועצת המנהלים של חברת הניהול החדשה. התשלום יעניק גם מנוי מבוגר+ ילד לכל משחקי הבית של הקבוצה בעונה הקרובה.

"מניות אלה תמשכנה להיות בתוקף כל עוד ישלם בעליה דמי חבר שנתיים, שיקבעו לקראת כל עונה באסיפה כללית של האוהדים בכל אחת מהשנים. על מנת להבטיח, שהעברת התשלום לחברת האוהדים אכן תשיג את מטרתה ולהבטיח שיעשה בכסף תשלום אך ורק אם יעשה גיוס מספק של משאבים לעונה הקרובה, הוחלט כי תשלום דמי המניה יוחזק בחשבון נאמנות השייך למשרדנו (בן צבי קורן ושות', משרד עורכי דין) ולא יועבר לצד שלישי כלשהו, אלא אם יושג גיוס מספק כמפורט להלן.

"על-פי תנאי הנאמנות שאני אחראי למילויים, אם ורק כאשר יגוייסו תרומות בחשבון הנאמנות מ-500 אוהדים לפחות ובמקביל יגוייס סכום נוסף של 500,000 ¤ לפחות מאנשי עסקים המתגייסים להצלת הקבוצה, יוקצו המניות לכל אוהד שהעביר כספים לחשבון הנאמנות של משרדנו. הכספים יועברו במלואם ובשלמותם לחברה הניהול החדשה שמוקמת ביחד עם התמיכות מאנשי העסקים וישמשו למימון הקבוצה בעונה קרובה.

"אם לא יגיע הגיוס מהאוהדים לשיעור הנ"ל, או שלא יגוייס הסכום המקביל מאנשי עסקים עד ליום 15/7/2007, יוחזר הכסף בערכו הנומינלי לכל אוהד אשר העביר כסף לנאמנות משרדנו. העברת הכספים לחשבון הנאמנות תיעשה באמצעות המחאה לפקודת עו"ד גדעון קורן אשר ישלחו למשרדי בדואר רשום לכתובת: משרד עורכי דין בן צבי קורן ושות' , בן מימון 8 ירושלים מיקוד 92261. או שיימסרו ידנית לאחד מנציגי אוהדים שיעבירו אותם במרוכז למשרדי. להמחאה יש לצרף פרטים אישיים ובהם שם האוהד, מספר ת.ז. כתובת וטלפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully