וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ של יול"ב יוצאת לדרך

28.6.2007 / 15:42

מכבי ת"א תשלח למשחקים באיטליה סגל שיורכב משחקני נוער ושחקנים אמריקאים שאינם מועמדים לקבוצה. שרף: "זה פרוייקט נסיוני"

ליגת הקיץ הראשונה של יול"ב תצא הערב (חמישי) לדרך, בהשתתפותן של מכבי תל אביב ומספר נציגות אירופאיות נוספות. מכבי שלחה לעיירת הקיט ג'סולו שבצפון איטליה את עוזר המאמן גיא גודס, שידריך סגל ארעי שהורכב משחקני נוער וממספר שחקנים אמריקאים "שאינם מועמדים בשום אופן למועדון", כפי שאומר לוואלה! ספורט מנכ"ל הקבוצה, צביקה שרף.

יתר המשתתפות, ביניהן לוטומטיקה רומא, בנטון טרוויזו, ז'לגיריס קובנה ואולימפיה לובליאנה העמידו גם הן סגלים לא מחייבים המבוססים אמריקאים חופשיים, שיקוו לתפוס את עיני הסקאוטים ביציע. שלוש קבוצות נוספות ייקחו חלק בטורניר – קבוצת היורוליג, קבוצת היול"ב קאפ וקבוצת הליגה הסינית, כאשר גם הן מורכבות מפרי אייג'נטס שונים מכל רחבי תבל. מכבי תשחק בבית א', יחד עם רומא, קבוצת היורוליג וקבוצת הליגה הסינית, ותפגוש כבר הערב (18:00) את הנציגה האיטלקית. האירוע כולו יסתיים ביום ראשון הקרוב, עם השלמת משחקי הגמר.

את הסגל הצהוב-כחול ירכיבו דניאל רום, בן רייס ועמית ביר-כץ, שחקני קבוצת הנוער, אור שטיינר, בוגר מחלקת הנוער ושחקן הפועל חולון בעונה החולפת, וכן הזרים ארנסט שלטון, ג'ייסון סמית', פרנס סטיין הדרום אפריקני, וויליאם נייט, פבריציו ואי הארגנטיני ומייקל מיצ'ל, בנו של מייק מיצ'ל, שחקן מכבי בתחילת שנות ה-90'.

"פרוייקט ניסיוני"

"ליגת קיץ כשמה כן היא - מצד אחד היא מיועדת להעניק לשחקנים ניסיון לשחק ברמות מסוימות, ומצד שני לבחון אותם", הסביר שרף לוואלה! ספורט. "זו השנה הראשונה שהליגה משוחקת ולכן זה מעין פרויקט ניסיוני. מאחר ולא יכולנו להביא עשרה שחקנים, ואני מניח שלא רק אנחנו נתקלנו בבעיה הזאת, ביול"ב שידכו מספר שחקנים משלהם לכל לקבוצה, אבל כמובן שאנחנו לא מעוניינים באף אחד מהם. אני בטוח שבעוד שנה כולנו נלמד את האופי של הליגה ונדע בדיוק איך לנצל אותה לצרכים שלנו".

שרף, המאמן עודד קטש, היו"ר שמעון מזרחי ומנהל התפעול אמי אשל ייצאו גם הם מחר לאיטליה, לקראת הגרלת שלב הבתים של היורוליג, שתיערך במקום בשבת. מכבי שובצה בקבוצת האיכות השנייה ותוגרל בוודאות מול מלאגה מקבוצת האיכות הראשונה. "מי שתבוא, ברוך הבא", השיב שרף כשנשאל באשר להעדפותיו. "ברור שנגד כל קבוצה נצטרך להתכונן הכי טוב בעולם. נשתדל במהלך העונה להגיע לרמה הנכונה, בזמן הנכון", הוסיף.

עדכון ראשון: 28.6.07, 10:38
עדכון אחרון: 28.6.07, 15:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully