וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת לא מעוניינת במסודי וגזל

28.6.2007 / 10:25

כך הודיע לוזון לשחר במסגרת עסקת גולן, גורם במלאבס: "הכסף זאת לא הבעיה היחידה". חיפה תדרוש דמי השאלה על שחקנים שיעברו בעסקה

נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, הבהיר לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, כי קבוצתו לא מעוניינת בשלב זה באלן מסודי ורביד גזל. במלאבס גם כעסו על הפרסום בוואלה! ספורט לפיו חיפה לא מוכנה לכלול בעסקה את שלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו, בהם מעוניינת פתח תקווה תמורת עומר גולן (ובתוספת סכום כספי). נראה כי ההודעה לגבי מסודי וגזל הגיעה על רקע החלטה של המאמן, יוסי מזרחי. כזכור, מזרחי ביקש מההנהלה לנהוג באיפוק בכל הנוגע להחתמת שחקנים, שכן הוא עדיין לא החליט באיזה שיטה הוא רוצה לשחק.

"הכסף (פער של כחצי מליון דולר, 1.3 מליון דולר לעומת 800 אלף שמציעה חיפה) זאת לא הבעיה היחידה בעסקה", אישר גורם במלאבס. "אנחנו רוצים שחקנים מסוימים שחיפה מתנגדת לשחרר אותם". למרות הדברים, ייתכן שבפתח תקוה יבקשו בסופו של דבר לקלוט את גזל. ההסתברות לכך היא נמוכה משום שבפתח תקוה מאמינים בשלד הקיים. על המשבצת במרכז השדה, לצד בלסינג קאקו, יתחרו בעונה הבאה סולי צמח ואורי לוזון.

בכל מקרה, בחיפה מתכוונים לדרוש על כל שחקן שיעבור לפתח תקוה במסגרת העסקה דמי השאלה. נוסף על כך, פתח תקוה היא זו שתצטרך לצאת בכל העלויות הנלוות. במלאבס, כאמור, מנסים להגיע לפשרה בנושא הזה. יש להדגיש כי למרות חילוקי הדעות, שני הצדדים מאמינים שהעסקה תיסגר בקרוב.

יש לציין כי גם בחיפה עצמה הדעות חלוקות בעניין גולן. שחר הבהיר למקורביו כי לא יסכים לשלם סכומים "מופרזים" עבור גולן. הסכום המקסימלי שבחיפה מוכנים לשלם כעת הוא 800 אלף דולר. יחד עם זאת, העובדה שהמאמן, רוני לוי, חפץ בשורותיו של השחקן מהווה משקל כבד בהחלטה האם להשקיע סכומים גבוהים ברכישת כרטיסו.

בקבוצה של עמוס לוזון עדיין בוחנים את האפשרות לצרף את החלוץ הבוליביאני, חוזה אלפרדו קאסטיז'ו. בשלב זה, מנסים ראשי הקבוצה למזער את העלויות הכרוכות בהחתמתו. אם תושג פשרה, קאסטיז'ו יגיע להתרשמות קצרה ויחתום על חוזה, ללא מבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully