וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א נקמה בפנאתינייקוס

28.6.2007 / 18:00

ניצלה את סעיף השחרור של רמונאס שישקאוסקאס והחתימה אותו תמורת מיליון דולר. זארה מארקובסקי עזב את וידי ויצ'י ויאמן את מילאנו

קרוסלת המאמנים באיטליה מסתובבת במלוא המרץ. ארמאני מילאנו, שתופיע ביורוליג בעונה הקרובה, מינתה את זארה מארקובסקי למאמנה. מארקובסקי (46) אימן בשנתיים האחרונות את וידיויצ'י בולוניה, והעונה הדיח עם בולוניה את מילאנו בסדרת חצי גמר הפלייאוף האיטלקי.

מי שיחליפו על הקווים בבולוניה הוא סטפנו פילסטריני, מאמן מונטגרנרו בשנים האחרונות, שאימן בעברו במחלקת הנוער של יריבתה העירונית של וידיויצ'י, קליממיו.

דראזן אנזולוביץ', מאמן ציבונה זאגרב בארבע השנים האחרונות, חתם באוראל גרייט הרוסית. אחרי עונה בה סיימה במקום ה-11 בלבד בליגה הרוסית והודחה מהיורוקאפ של פיב"א בשלב מוקדם, החליטה הקבוצה ללכת על המאמן הקרואטי בן ה-40, שינסה לקרב אותה לארבע הגדולות - צסק"א, דינמו, חימקי וקאזאן.

שישקאוסקאס בצסק"א

שחקנה של פנאתנייקוס, רמונאס שישקאוסקאס, חתם בצסק"א מוסקבה ויעזוב את אלופת אירופה. לשישקאוסקאס היה סעיף יציאה בחוזהו תמורת פיצוי של מיליון דולר ונציג של הקבוצה הרוסית, שהגיע ליוון, שילם את הפיצוי וסגר את המעבר של השחקן במהירות.

הליטאי ייכנס לרוטציה של אטורה מסינה בעיקר בתפקיד הסמול פורוורד, ויהווה איום מחודש של הקבוצה מחוץ לקשת אחרי עזיבתם של דייויד וונטרפול ואוסקר טורס.

בעונה האחרונה רשם השחקן ממוצעים של 10.9 נקודות למשחק ושל 47.1 אחוזים לשלוש ביורוליג. הוא עוזב את פאו אחרי עונה אחת בלבד, בה זכה איתה בטריפל מרשים שכלל את גביע היורוליג, ואת הדאבל היווני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully