וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל זאת קאפלו יפוטר מריאל

27.6.2007 / 20:06

ההחלטה נפלה, ההודעה מתעכבת: המאמן האיטלקי, שהביא אליפות למדריד, ילך הביתה, ברנד שוסטר ימונה במקומו. קופר מונה לבטיס

פאביו קאפלו, מאמן ריאל מדריד בעונה האחרונה, יפוטר מחר (חמישי) מתפקידו. דיווחים מספרד מגלים כי ההכרזה הייתה אמורה להגיע כבר בשני האחרון, אך התעכבה בשל חגיגות האליפות של קבוצת הכדורסל של המועדון.

נשיא ריאל, רמון קלדרון, רואה בקאפלו את האשם הבלעדי בעזיבתם של שניים מכוכבי הקבוצה, רונאלדו שעבר למילאן ובקהאם שיעבור בקיץ ללוס אנג'לס גלאקסי. בריאל הביעו גם אי שביעות רצון מהתנהלותו של המאמן האיטלקי על הקווים במהלך העונה.

במהלך ישיבת ההנהלה מחר, בה יגבו, ככל הנראה, חברי ההנהלה את קלדרון בהחלטתו, ידונו אנשי ריאל גם במינויו של ברנד שוסטר לתפקיד. ריאל מעוניינת במאמן חטאפה כבר תקופה ארוכה, ומחר כנראה תשים סוף למסכת השמועות בעניינו.

מוקדם יותר היום התבטא בנושא נשיא חטאפה, אנחל טורס, שהתרגז על הבלגאן סביב מינוי שוסטר לריאל: "חוסר הרצינות של המנהיגות של ריאל מאוד מאכזב. הם רודפים אחרי שוסטר כבר שמונה חודשים, ועכשיו הם פתאום נוטשים אותו". בהמשך קבע הנשיא: "שוסטר ממשיך איתנו".

בינתיים, ריאל חמה גם על רויסטון דרנטה ההולנדי, כנראה לאחר שהצליח להתמודד בהצלחה עם יובל שפונגין באגף שמאל, כמו גם את אבירם ברוכיאן, עומר פרץ וליאור ז'אן. עם רזומה כזה, אפשר להבין מדוע המנהל הספורטיבי של ריאל, פז'ה מיאטוביץ,' מעוניין בכשרון ההולנדי העולה.

הקטור קופר מונה לבטיס

ריאל בטיס, שניצלה בסיום העונה החולפת מירידה לליגה השנייה בספרד, מינתה הערב (רביעי) את הקטור קופר.

קופר בן ה-51 חתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה מאנדלוסיה. למאמן, שאימן בעבר את אינטר והיה מחוסר עבודה לאחרונה, יצא שם של 'לוזר'. את ולנסיה הוא הוליך לשני גמרי צ'מפיונס ב-2000 ו-2001, אך הפסיד בהם לריאל מדריד ובאיירן מינכן בהתאמה. את מיורקה הוליך לגביע למחזיקות גביע (כשעוד היה קיים המפעל) בשנת 1999, אך גם שם הפסיד ללאציו האיטלקית.

כזכור, באמצע העונה מונה לואיס פרננדז, שאימן את בית"ר ירושלים בחלק מעונת 2005/06, למאמן הקבוצה. פרננדז לא הצליח להובילה לחוף מבטחים ופוטר מחזור אחד לסיום העונה. פאקו קאמורו הצליח להשאיר את הקבוצה ב'לה ליגה'.

בטיס הייתה קרובה לסיכום עם מרסלינו גארסיה, מאמנה לשעבר של רקראטיבו הואלבה, אך הוא לבסוף חתם בראסינג סנטאנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully