וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א יורדת מניקולאו

לי בוץ

27.6.2007 / 18:17

חלוצה הרומני של אוקזר לא יגיע לקרית שלום בשל מחירו הגבוה. פערים כספיים במו"מ בין הקבוצה לקריית שמונה על החלוץ עומר פרץ

חלוץ אוקזר ונבחרת רומניה, דניאל ניקולאו בן ה-25, לא יגיע למכבי ת"א. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ניקולאו הוצע לצוות המקצועי של המועדון, שאף צפה בקלטות שלו והתרשם מביצועיו, אך בשל עלותו הגבוהה, בקבוצה החליטו לרדת מהרעיון. בתוך כך, במכבי מבהירים כי חלוצים נוספים מועמדים להגיע לקבוצה, בעלי מחיר ריאלי יותר עבור הצהובים.

המו"מ בין חלוץ מכבי ת"א, עומר פרץ, לבין הפועל קרית שמונה תקוע. פרץ, שכבר סיכם את תנאיו בשורותיה של העולה החדשה לליגת העל, נחוש לעזוב את קרית שלום, אך עשוי להישאר בעקבות מחלוקות כספיות בין שתי הקבוצות.

במכבי הבהירו היום (רביעי) כי אין בכוונתם לשחרר את החלוץ בסכומים אותם רוצה הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי, לשלם וכי אם לא יגיעו להסדר מול הקבוצה הצפונית פרץ יישאר במכבי ת"א. "מכבי לא תשחרר את עומר בחצי חינם", אמר הערב מקורב למועדון לוואלה! ספורט. "הקבוצה שילמה כ-150 אלף דולר עבור השחקן ואין שום סיבה שתשחרר אותו תמורת כמה עשרות אלפי דולרים. במחיר שהוא רוצה, חבל לשרצקי על הזמן".

בסביבתו של פרץ, לא פסלו היום אפשרות שהשחקן ימשיך במכבי, זאת על אף רצונו העז לעזוב. "עומר יודע שאבי נמני מעריך אותו מאוד", הסביר מקורב לחלוץ, "למרות שהוא כבר הביע את רצונו לעזוב, יכול להיות שאבי יצליח לשכנע אותו להמשיך".

בינתיים, מכבי ממשיכה להחתים את שחקניה הצעירים על חוזים ארוכי טווח. לאחר אדר כהן, עמירן שקלים ודור מלול, חתם היום החלוץ הצעיר, עומרי רון, על חוזה לחמש שנים במועדון. "זה הגשמת חלום מבחינתי", סיפר רון לאתר הרשמי של הקבוצה והוסיף: "לא רק במכבי יש מצוקת חלוצים היום. מבחינתי, אתן הכל בכדי להראות שבמכבי יכול לגדול חלוץ טבעי. את כל זה אצטרך להוכיח רק על המגרש. אני מתמודד טוב עם לחצים ואני לא מושפע מהם בקלות. לשחק במכבי זה מחייב אבל אני לוקח את זה בצורה החיובית ולא השלילית".

במועדון המשיכו לטעון היום כי החלוץ משה ביטון יקבל שחרור רק לבני יהודה, זאת מאחר ובשכונה מוכנים לקחת על עצמם את החוזה השמן של החלוץ הצהוב, להבדיל מהיריבה העירונית, הפועל ת"א, שמתעניינת אף היא בשירותיו. "מכבי ת"א עושה מה שטוב בשבילה", הסבירו היום גורמים במועדון, "ולא מה שטוב לאנשים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully