וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג"צ למשרד הפנים: "ספקו תוך שבוע תשובה בעניין קאר"

שגיא ניר

27.6.2007 / 15:11

בעקבות צו ביניים שהגיש פרקליטו של השחקן, בג"צ פסק כי על משרד הפנים להגיב מהר. השחקן: "אני מקווה שיבינו שמגיעה לי אזרחות"

בג"צ נתן היום (רביעי) שבעה ימים למשרד הפנים כדי להגיב בעניינו של קורי קאר. באמצעות פרקליטו, עו"ד דוד מנע, הגיש קאר צו ביניים לבית המשפט, בעקבות קבלת האזרחות של טוטו תמוז.

קאר פנה לבג"צ עוד בנובמבר 2006 בבקשה להקדים את הדיון לקבלת אזרחותו, והפסיקה הייתה כי הדיון ייערך באפריל 2008, אולם משראה עו"ד מנע את ההליך המזורז בעניינם של קולאוטי ותמוז, פנה לבג"צ וביקש צו מניעה כנגד משרד הפנים על מנת לקצר את התהליך.

"משרד הפנים סיגל לעצמו כאסטרטגיה את מדיניות משיכת הזמן והיעדר התגובה", נכתב בעתירה. "הוא סבור שהמבקשים מהווים מעין מטרד שיש לסלקו, ובכל מקרה אין לתת עליו את הדעת יתר על המידה, שהרי לא מדובר בביטחון המדינה או בעניינים שברומו של עולם".

קאר, בן 31, הגיע לארץ בעונת 00/01 בה שיחק במכבי רעננה. מאוחר יותר שיחק גם בגליל עליון, רמת השרון, גבעת שמואל, אליצור אשקלון ולפני שנתיים בעירוני נהריה. הוא נשוי לאילנה לוין, ישראלית מן השורה, והשניים הם הורים לילדה. מתן אזרחות יאפשר לו בין השאר לשחק בארץ מבלי להחשב כשחקן זר, אך כשמדובר באדם המתגורר בישראל, מטרת הבקשה היא הרבה יותר מספורטיבית.

"אני מאוד מקווה שמשרד הפנים יתחשב בי", אמר קאר, "ויבין שגם לי מגיעה אזרחות ישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully