וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "אני מרוצה מאיך שאני משחקת"

27.6.2007 / 17:51

שחר פאר עלתה לראשונה לסיבוב השלישי בווימבלדון עם ניצחון 4:6, 5:7 על קאנפי. סמאשנובה סיימה את הקריירה עם 6:0, 6:0 מול מולר

ספורטאים אוהבים לחלום על לפרוש בשיא, אבל לרוב הם עושים זאת בצליעה במקרה הטוב, וזחילה במקרה הרע. אנה סמאשנובה סיימה היום (רביעי) קריירה מצוינת בסבב הטניס העולמי בהדחה כואבת בסיבוב הראשון של ווימבלדון, כשהפסידה 6:0, 6:0 מרטינה מולר (32) הגרמניה. סמאשנובה כבר הצהירה לא מכבר כי הגראנד סלאם האנגלי יהיה הטורניר האחרון שלה, ואחריו תתלה את המחבט.

הישראלית לא היוותה יריב, וסיימה את הופעותיה על הדשא ב-41 דקות בלבד, כשזכתה ב-17 נקודות, לעומת 50 של יריבתה.

שחר פאר ממשיכה להתקדם כשהעפילה הערב לראשונה בקריירה לסיבוב השלישי בווימבלדון, אחרי 4:6, 5:7 על קאיה קאנפי האסטונית (58). פאר לא התעלתה לרמה גבוהה, אבל זכתה בנקודות החשובות בכל פעם שהייתה זקוקה להם, עם עזרה של קאנפי ששלחה כדורים פשוטים לרשת או לחוץ.

למרות הסרבים העוצמתיים של קאנפי, פאר הצליחה לשבור כבר במשחקון השלישי המערכה. במשחקון החמישי שוב התעקשה האסטונית לשלוח הגשות לרשת וחבטות כף יד החוצה, ללא סיבה מיוחדת, וכבר 1:5 קליל. שני משחקונים מאוחר יותר הגישה פאר לניצחון במערכה, אבל כל החבטות מקו הבסיס שפיספסו את המגרש נחתו לפתע בפינות, והאסטונית שברה ל-5:3, ואחר כך הורידה ל-5:4. אז התעשתה הישראלית, העבירה הילוך והגיבה במשחקון הגשה מושלם שהביא לה את המערכה הראשונה - 4:6.

המערכה השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה, ושבירה אחת של פאר סייעה לה לעלות ל-1:3. האסטונית לא ויתרה וחזרה מפיגור 4:2 לשוויון 4:4, כשפאר נראתה לא מרוכזת ומפוקסת. במצב של 5:5, לחצה הישראלית על הגז, ניצחה את שני המשחקונים הבאים וסיימה את הסיפור.

מי שמחכה לפאר בסיבוב השלישי היא מריון ברטולי הצרפתיה (18), ששיתפה עימה פעולה בעבר בטורנירי זוגות, לאחר שגברה על אולגה גובורצובה (בלארוס, 152) 5:7, 2:6.

פאר אמרה בסיום המשחק: "סך הכל אני מרוצה מאיך שאני משחקת, אני זזה טוב, מגישה טוב ומכה את הכדור טוב. היו לי שני משחקים קשים מאוד נגד יריבות מסוכנות ואני שמחה שעברתי אותן. היום במשחק שיחקתי סט ראשון טוב מאוד ולמרות שהיא חזרה ל-5:4, הרגשתי טוב מאוד ונתתי משחקון הגשה מצויין. גם את הסט השני התחלתי טוב מאוד ושברתי, הייתה לי הרגשה שאני אשבר בהמשך מה שלצערי קרה, מה גם שהיא העלתה את הרמה ועלתה ליתרון 5-4. בשלב הזה עליתי מרוכזת מאוד והפסדתי סך הכל נקודה אחת עד הסוף."

לקראת משחה בסיבוב השלישי אמרה פאר: "נגד מריון יהיה משחק קשה מאוד, היא נמצאת בכושר מצויין, הגיעה לסיבוב רביעי ברולאן גרוס ובעונת דשא הגיעה לשני חצאים וניצחה שחקניות מצויינות. לעומת המשחקים הקודמים שלנו, זה יהיה המפגש הראשון שלנו על דשא מה שיקשה עלי לשנות לה קצבים (על דשא זה יותר קשה) כמו שאני אוהבת לעשות נגדה. בכל מקרה אני אגיע ואתן הכל על המגרש".


שלושה ישראלים נוספים היו אמורים לפתוח את השתתפותם הערב, אבל משחקיהם נדחו למחר בגלל הגשם. מדובר בהראל לוי, שישתף פעולה עם ראג'יב רם האמריקאי, כאשר השניים יתמודדו בסיבוב הראשון מול דומיניק הרבאטי ומיכאל מרטינק. הצמד יוני ארליך ואנדי רם ישחקו נגד אלכס קוזנצוב האמריקאי ומישה זברב הגרמני.

גברים: רודיק ממשיך לטייל

אנדי רודיק, המדורג 3 בטורניר, המשיך לטטיל גם בסיבוב השני אחרי שניצח את דנאי אודומצ'וק התאילנדי 3:6, 4:6, 6:7 (3:7).

הגשם קטע את שאר המשחקים המרכזיים שהתקיימו היום. האלוף רוג'ר פדרר הוביל על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי 2:6, 5:7, 0:2. הגיבוטר המקומי טים הנמן הספיק רק לפתוח את משחקו מול פליסיאנו לופז, כשהגשם התערב במצב של 1:1 במערכה הראשונה.


משחקים נוספים:

פרננדו גונזאלס (5, צ'ילה) - אלחנדרו פאלה (קולומביה) 6:4, 3:6, 4:6, 6:7 (1:7)
רישאר גאסקה (12, צרפת) - ניקולה מאהו (צרפת) 4:6, 3:6, 4:6

נשים: הגדולות לא חוששות

המדורגת הראשונה ז'סטין הנין לא התקשתה מול ורה דושבינה הרוסיה וניצחה 0:6, 4:6 בדרך לסיבוב השלישי. סרינה וויליאמס (7) נזדקקה לשובר שוויון במערכה הראשונה, אבל השלימה בסופו של דבר ניצחון 6:7 (3:7), 3:6 על יריבתה האוסטרלית אליסיה מוליק.

ילנה ינקוביץ הסרבית' (3 בטורניר) ניצחה בקלות את ירמילה גאידיסובה הסלובקית 1:6, 1:6. גם מרטינה הינגיס, המדורגת תשיעית, לא הזיעה יותר מדי מול אייקו נקאמורה היפנית (68 בעולם) לפני שניצחה 1:6, 2:6. אנה איבנוביץ' הסרבית (6 בטורניר), פינאליסטית הרולאן גארוס, ניצחה את מלינדה צינק ההונגריה 0:6, 6:7.

אלנה דמנטייבה (12) הרוסיה לקחה את המערכה הראשונה במפגש עם נטלי דשי בקלות, 2:6, אבל הצרפתיה התעוררה במערכה השנייה, ואף עלתה ליתרון 5:6, אך דמנטייבה התאוששה , כפתה שובר שוויון אותו לקחה 7:9, בדרך ל-6:7 במערכה השנייה.

במשחק שקדם לזה של פאר התקשתה המדורגת 17 טטיאנה גולובין נגד סו ווי שייה הטייוואנית, שרחוקה רחוקה במקום ה-125 בעולם. . שייה ניצחה 5:7 במערכה הראשונה, הפסידה 6:3 בשנייה, ועלתה ליתרון 3:5 במערכה המכרעת, בדרכה לסנסציה. אז גולובין החלה להכות חבטות מדויקות יותר, וסיימה עם 6:8 וכרטיס לסיבוב השלישי.

סיביל באמר האוסטרית (20 בטורניר), שתתמודד מול שחר פאר וציפי אובזילר בגביע הפדרציה באמצע יולי, הודחה מהטורניר אחרי שהפסידה ללורה גרנוויל האמריקאית 6:1, 6:4.


שאר המשחקים:

דינארה סאפינה (רוסיה, 13) - קתרינה בונדרנקו (אוקראינה) 5:7, 6:7
ניקול ויידיסובה (14, צ'כיה) - קארין קנאפ (איטליה) 6:7 (6:8), 2:6
וירג'יניה ראונו פסקאל (ספרד) - אנאבל מדינה גאריגס (ספרד, 22) 3:6, 6:2, 2:6.
מילגרוס סקרה (ונצואלה) - סמנתה סטוסור (אוסטרליה, 27) 2:6, 7:5, 4:6
פרנצ'סקה סקיאבונה (איטליה, 29) - אן קרמר (לוכסמבורג) 7:5, 4:6, 3:6

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully