וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה וחצי: חולדאי נפגש עם אוהדי הפועל

שגיא ניר

27.6.2007 / 15:02

בהוראת בית המשפט, נפגש ראש העיר עם נציגי המאבק על אוסישקין לדון על הנצחת האולם: "הוא לא הסכים לדבר על אוסישקין"

שבעה ימים אחרי הדיון המכריע בבית המשפט העליון, נפגש היום ראש עירית תל אביב רון חולדאי עם נציגי מטה המאבק להצלת אוסישקין. הפגישה, שהתקיימה בלשכתו של ראש העיר, באה בעקבות הוראת בית המשפט לפיה על הצדדים למצוא פיתרון להנצחת האולם עד מחר בבוקר.

הפגישה בין שלושת האוהדים האדומים וחולדאי ארכה כשעה, ובמהלכה הושמעו לא פעם צעקות רמות. הסכמה לא הושגה בה. "חולדאי לא הסכים בכלל לדבר על אוסישקין", סיפר אחד האוהדים בצאתו מהפגישה. "אולי הוא חושב שזה כבוד עבורנו להיפגש איתו, אבל אנחנו חשבנו שנושא הפגישה היה ברור. הרי ראש העיר לא פוגש סתם כך אנשים".

בהודעה שהוציא דובר עירית תל אביב, נכתב כי "האוהדים הבהירו כי כל עניינם בפגישה הוא בדחיית ההחלטה של בית המשפט בנושא הריסת האולם. ראש העירייה הבהיר שיש לכבד את החלטת בית המשפט ואין מקום לדחיות נוספות לאחר שנה וחצי של התדיינות, והדגיש כי בכל מקרה יפעל להצלחת הקבוצה ומתוך רצון לראות שוב דרבי תל-אביבי אמיתי. כל הנהלה ומשקיע ימצאו בו שותף כנה ואמיתי למציאת הדרכים לקידומה של הפועל תל אביב בעתיד, כולל הקצאת קרקע וסיוע בהקמת בית".

מחר אמור בית המשפט העליון לדחות את ערעורם של האוהדים, אלא אם אלו יחליטו למשוך את עתירתם. "עשרות אלפי שקלים נאספו שקל לשקל מילדים לטובת הוצאות המשפט, ואם חולדאי חושב שהכסף, שמגיע לו על פ י דין, ראוי לשמש אותו לכיסוי הוצאות המשפט, זה יצטרף לרשימה ארוכה של דברים נוראיים שעשה בעירייה", סיכם האוהד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully