וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי קיבל תעודת זהות ישראלית

28.6.2007 / 13:57

חלוץ מכבי חיפה הגיע למשרד הפנים. נציג מטעם הקבוצה נפגש עם הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר בעניין החלוץ, אך סיכום לא הושג

רוברטו קולאוטי הגיע היום (חמישי) למשרד הפנים ולקח את הדרכון הישראלי שלו, שהוענק לו על ידי שר הפנים רוני בראון על מנת שיוכל להמשיך לשחק בנבחרת.

סוכן המייצג את קבוצת נירנברג הגרמנית נפגש אמש (רביעי) עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והגיש לו הצעה רשמית לרכישתו של חלוץ הקבוצה רוברטו קולאוטי. בחיפה רוצים מאוד למכור את השחקן, מכיוון שבתום העונה הוא הופך להיות שחקן חופשי. סיכום בין הצדדים לא הושג ולכן ישובו וייפגשו הצדדים פעם נוספת בימים הקרובים.

כמו כן קיבל החלוץ בשבוע האחרון מספר הצעות חדשות מסוכני שחקנים שהציעו לו לעבור לקבוצות בסקוטלנד, רוסיה ואנגליה. החלוץ נשאל הבוקר בנוגע לסוגיית מעברו לאירופה ואמר: "בכדורגל הכל יכול להיות. יכול מאוד להיות שבימים הקרובים יתפתח משהו. אני יודע שגם אם אעבור לשחק בחו"ל האזרחות לא תישלל ממני. אמשיך לשחק במקביל בנבחרת ישראל גם בעונה הבאה".

מכבי חיפה גיבשה החלטה עקרונית בנוגע לעסקת עומר גולן. בחיפה החליטו כי נכון לשלב זה של המשא ומתן, שלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו לא ישוחררו ולא יושאלו לקבוצה אחרת. גורמים בחיפה אישרו בבוקר את ההחלטה וטענו כי רק אלן מסודי ורביד גזל נתונים למשא ומתן במסגרת העסקה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שלשום התקיימה שיחה בין אביו של הקשר, יעקב בוזגלו, לבין רוני לוי. אביו של השחקן הודיע כי בנו חוזר לאימונים ולוי אישר כי הוא מעוניין בשחקן.

היום ינהלו הנשיא, יעקב שחר, ונשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, שיחות באמצעות הטלפון. השניים יפגשו רק אם תושג התקרבות בנוגע לפערים בין הצדדים. ככל הידוע, חיפה מוכנה לשלם 800 אלף דולר תמורת גולן. הלוזונים דורשים 1.4 מליון דולר. אם פתח תקוה תסכים להוריד בדרישותיה, רק אז תיערך פגישה בין הצדדים.

חרזי רוצה אליפות

ביום ראשון צפוי להיערך האימון הראשון בסגל מלא. שאבייר אנדרסון עדיין לא זומן לפתיחת האימונים, שאר הזרים כן. אדורם קייסי ויניב קטן ימשיכו לקיים אימונים אישיים עם מאמן הכושר, בוקי ירון. ביום ראשון הם צפויים להתאמן כרגיל.

הקבוצה ערכה היום אימון אליו הצטרפו גם שחקני הנבחרות, ואלן מסודי. ליאור רפאלוב ושי מימון היו חלק מהפנים החדשות שנראו באימון. האחרון עדיין בוחן מספר הצעות מבלגיה וצרפת. אחת הקבוצות מהליגה הצרפתית שמעוניינת בו היא ניס. סוכנו עדיין בודק את האפשרות שישתחרר מצה"ל מוקדם מהצפוי, בחודש אוגוסט במקום בספטמבר, מה שעשוי לקדם את מעבר הבלם לחו"ל. את האימון העביר סלובודאן דראפיץ', משום שרוני לוי שוהה בברזיל.

אלון חרזי אמר לפני האימון כי המטרה של מכבי חיפה בעונה הבאה היא להתמודד על האליפות. עבאס סואן התבטא על עתידו בקבוצה ואמר: "אני מקווה גם להישאר בחיפה בעונה הבאה".

עדכון ראשון: 27.6.07, 21:55
עדכון אחרון: 28.6.07, 13:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully