וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה בתוך הקופה

27.6.2007 / 14:17

יום המשחקים הראשון בישר על שבעה שערים בשני משחקים, הפתעה אחת וגם אכזבה מהקהל המקומי ובעיקר מהשופטים

ונצואלה הלכה לישון מאוכזבת אחרי משחק הפתיחה שלה בקופה אמריקה מול בוליביה, שהסתיים בתיקו 2:2. לוונצואלה, הנבחרת החלשה ביותר בדרום אמריקה על פי המסורת ארוכת השנים, המשחק מול בוליביה היה אמור להיות הקל ביותר בבית א' ובאורח פלא היא זכתה לו כבר בפתיחה.

ונצואלה הוליכה 0:1 ואחר כך 1:2, אבל לא הרשימה, הייתה חלשה יותר במחצית הראשונה ואחרי שערה השני נסוגה אחורה והסתפקה בכדורים ארוכים. אכזבה נוספת ניפק הקהל הביתי, שהגיע בהמוניו אבל ישב בשקט במרבית שלבי המשחק והשמיע את קולו בעיקר בדקות הראשונות של המשחק.

טבארז אופטימי

אוסקר וושינגטון טבארז, מאמנה הוותיק של אורוגוואי, אופטימי למרות תבוסת נבחרתו 3:0 לפרו. אורוגוואי הגיעה כפייבוריטית ברורה לניצחון במשחק הזה ולהגיע רחוק בטורניר, אבל אחרי ההפסד הזה תיאלץ להאבק על מקומה בשלב הבא.

"פרו הוכיחה עלינו עליונות. זה לא ששיחקנו לא טוב כמו שהם פשוט היו ראויים לניצחון הזה. הפסדנו רק משחק אחד. לרגע לא חשבנו שנובס, כמו שגם לא שיערנו שנשיג ניצחון מוחץ.

"התכוננו לקופה ואחרי משחק אחד אי אפשר להסיק מסקנות. כשאימנתי את הנבחרת בקופה של 1989 הפסדנו את המשחק הראשון והגענו לגמר. היום נחשוב על מה שקרה, אבל מחר נחשוב כבר על המשחק מול בוליביה".

שופטים על הכוונת

שני שופטי המשחקים הלילה, קרלוס אמארייה ומאוריסיו ריינוסו, ספגו ביקורות קשות בעקבות תצוגות חלשות שלהם.

אמארייה פסל שער חוקי לחלוטין של פאולו גררו לזכות פרו נגד אורוגוואי, בטענה לנבדל של קלאודיו פיזארו שמצלמות הטלוויזיה הוכיחו כלא צודקות. למזלה של פרו, היא ניצחה 0:3 וניצחה בכל מקרה. כלי התקשורת גם ביקרו את יכולתו של השופט להיות קרוב לארועים והטילו בספק את יכולתו לשפוט במשחקים מתוחים יותר בהמשך הטורניר.

מאוריסיו ריינוסו עמד במרכזו של מקרה מעורר מחלוקת בדקה ה-90 של המשחק בין ונצואלה לבוליביה. ריינוסו הצביע על הנקודה על הלבנה אחרי ששחקן של בוליביה נפל ברחבה. השחקנים הבוליביאנים כבר חשבו שזכו להזדמנות להשיג 3 נקודות, כשלפתע השופט הורה על כדור 5 לזכות ונצואלה. בניגוד למקרה הראשון, הפעם, כשלוח התוצאות מראה 2:2, ההחלטה הייתה מכרעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully