וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיקוביץ' מתלונן על מעילת ענק בטוברוק

27.6.2007 / 14:15

בעלי טוברוק פנה למשטרה על גניבות בקבוצה. החשוד העיקרי: היו"ר לשעבר, ירון גולן, שמגיב: "מגיעים לי 50 אחוז מרווחים על שחקנים"

אריק איזיקוביץ', בעלי בית"ר נס טוברוק, התלונן במשטרה על מעילת ענק בקבוצה. איזיקוביץ' סיפר לחוקרים כי מדובר במעילת ענק של מיליוני שקלים. החשד: רישום כוזב במסמכי תאגיד, זיוף בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים. המעורב העיקרי בפרשה: היו"ר לשעבר, ירון גולן. איזיקוביץ' מסר כי שמות החשודים, בנוסף לגולן, הם רעייתו איריס גולן ומקורבת נוספת לשניים, כולם תושבי נתניה. התלונה פורטה ועוגנה במסמכים על ידי משרד עו"ד ניסן שריפי והליך קבלתה נמשך מספר שעות.

בנוסף לתלונה, הוגשו תלונות נוספות כנגד השלושה בגין רישום כוזב במסמכי תאגיד, זיוף בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים ועוד. במכתב התלונה כתב עו"ד שרפי בשם איזיקוביץ' כי מדובר במעילה בהיקף של מליוני שקלים שבוצעה על ידי הנילונים, יחד ולחוד, תוך נקיטה בעבירות נוספות. עוד נטען כי גולם, לשעבר יו"ר פעיל של המתלוננת, לא בחל מלזייף חתימתו של מורשה החתימה אצל המתלוננת, ולא נרתע מלזייף חתימתו של מורשה החתימה אצל המתלוננת, ולא נרתע אף מלזייף חתימתם של המוטבים על פי הצ'קים שנמשכו מחשבון המתלוננת, ולהסב הצ'קים לפקודתו, לטובת חשבונו הפרטי. עוד נכתב כי רעייתו ואותה "מקורבת" הסבו צ'קים שנמשכו מחשבונה של המתלוננת אצל חשבונותיהן שלהן, תוך זיוף, מרמה והצגת מצב תרמיתי.

שיטות המעילה, ארבע במספר, מפורטות כאמור בתלונה. כותרת שיטת המעילה הראשונה היא "זיוף חתימת מורשה חתימה מטעם המתלוננת וזיוף חתימת הספק". הכותרת השניה היא גניבת פנקסי צ'קים והפצתם". שיטת מעילה שלישית מוגדרת כ"הסבת צ'קים לפקודת הנילונים", והרביעית "הוצאת צ'קים ישירות לפקודת הנילונים". בכל אחת מהשיטות פורסמו בהרחבה מספרי הצ'קים, תאריכם, סכומם, וכן שמויהם של המפקידים והמושכים. עוד נטען, כי גולן מנסה לסחוט באיומים את איזיקוביץ' ומנצל את קשריו הקודמים עם אנשי המתלוננת, ספקיה ולקוחותיה על מנת לתאם גרסאות. בטוברוק ציינו כי הם עדיין שוקדים על בדיקת היקף המעילה וכי הם ימשיכו לשתף פעולה עם החוקרים במטרה לגלות את האמת.

ירון גולן מסר בתגובה: "12 שנה הייתי בטוברוק ועבדתי בחינם. אני יכול רק לומר עכשיו, שיש לי מסמך מ-2002 שמעיד כי מגיעים לי 50 אחוז מהרווחים על שחקנים שיצאו מטוברוק. ביום שבו ביקשתי את הכסף איזיקוביץ' התחמק. יש אנשים בטוברוק שקיבלו כספים בצורה שרק ירון גולן יודע עליה. עורכי הדין שלי מטפלים בהכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully