וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה עסקת ורמוט

לי בוץ

27.6.2007 / 20:38

הקשר סיכם את תנאיו בגנט הבלגית. "לא קל לעזוב את הפועל ת"א". גם העברתו של טועמה, ששוהה בבלגיה עם מוני הראל, צפויה להיסגר בקרוב

גילי ורמוט, קשר הפועל תל אביב, קרוב לחתום בקבוצת גנט הבלגית. הקשר, שסיכם לפני כשלושה שבועות את תנאיו והמתין לשחרור מהפועל ת"א, עדיין לא חתם. הערב (רביעי) הוא ערך את האימון האחרון שלו במדים האדומים, בימים הקרובים ייצא לבלגיה להצטרף לאימוני הקבוצה, שכבר החלה את אימוניה ביום שלישי שעבר.

האדומים יקבלו תמורת השחקן 330 אלף דולר, כ-70 אלף דולר יותר מהסכום הנקוב בסעיף השחרור של השחקן. ורמוט מצידו ויתר על 35 אלף דולר בשביל לסגור את העסקה.

ורמוט אמר לוואלה! ספורט: "אני חצוי. זה לא קל לעזוב את הפועל ת"א אחרי שנתיים נפלאות, ובכלל לא קל לעזוב את המדינה אבל אם שחקן רוצה להתקדם זאת הדרך. אני מאחל להפועל ת"א בהצלחה, אני אחזיק להם אצבעות".

כמו כן, שחקן נוסף שעתיד לעזוב את הקבוצה הוא סלים טועמה, ששוהה בבלגיה עם מוני הראל. גם אביו של השחקן, ג'ורג', הצטרף לנסיעה, שתוכננה כדי לסגור את תנאיו של טועמה, אלא שהראל הצליח לתפוס שתי ציפורים במכה אחת.

אוניברסיטת קלוז' מציעה לאבוטבול 150 אלף יורו לעונה

קשר הפועל ת"א, שי אבוטבול, מבוקש ברומניה ועשוי להיות השחקן החמישי של הקבוצה שיוצא הקיץ לאירופה. כזכור, אבוטבול אישר לפני כשבועיים כי הוא מחזיק ב"שתי הצעות רציניות מרומניה", כשהקבוצות עליהן דובר היו אוניברסיטת קלוז' וראפיד בוקרשט.

הבוקר (רביעי) מפרסם העיתון הרומני 'פרו ספורט' כי הצוות המקצועי של קלוז' צפה במספר קלטות של אבוטבול וכי הם מציעים לו חוזה של 150 אלף יורו לעונה.

עוד נכתב בכתבה כי אבוטבול, קשר אחורי הגנתי, נחשב לשחקן יצירתי וכי הוא שיתף פעולה בהפועל ת"א עם החלוץ איבזיטו אוגבונה, שחתם לפני מספר שבועות ביריבה העירונית - צ'פרה קלוז'. אם כן, במידה ואבוטבול יחתום בסופו של דבר ברומניה, הוא יפגוש בדרבי את אוגבונה, כמו גם את חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר, כריסטיאן פביאני.

בתוך כך, הערב תערוך הקבוצה את אימונה השני לקראת פתיחת העונה, כשאמש זכו השחקנים ליום חופש. מאמן הכושר, רון ציבלין, יעביר את האימון פעם נוספת והוא צפוי להוציא את השחקנים לריצה של של שמונה קילומטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully