וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידל לליון: תעבירו אותי לברצלונה

27.6.2007 / 11:39

המגן השמאלי, שמאיים לא להתייצב לפתיחת האימונים, אמור להחליף את ואן ברונקהורסט, שעוזב לפיינורד. גם ז'יולי מחפש בית חם

אריק אבידל מאיים על ליון, שאם לא תאפשר לו לעזוב לברצלונה, הוא לא יתייצב לאימוני הקבוצה ב-2 ביולי, מהלך דומה לזה שעשה מחמדו דיארה בקיץ שעבר, עד שכפה את מעברו לריאל מדריד. אתמול (שלישי) סוכנו של אבידל העביר את המסר להנהלת ליון.

אחרי שהתחזקו בתיירי הנרי ובקשר האחורי יאיא טורה, פונה כעת המנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין להוסיף עומק בעמדה החלשה ביותר של בארסה - המגן השמאלי (למרות שהוא מסוגל לחלטר גם כבלם). ג'ובאני ואן ברונקהורסט, שתפס את העמדה בארבע השנים האחרונות, מסיים את תקופתו בקמאפ נואו וחוזר לפיינורד. סילביניו, שהעביר את רוב זמנו על הספסל, לא הצליח לזכות באמונו של המאמן פרנק רייקארד, וצפוי לעזוב גם הוא. כרגע OL דורשת בעבור אבידל 20 מיליון יורו, אבל הקטלונים מציעים רק 12, וזאת לאחר שהסכימו לשפר את הסכום הראשוני ב-4 מיליון יורו.

עוד מברצלונה: לדווביק ז'יולי קיבל הוראה לחפש קבוצה חדשה, אבל סוכנו של הצרפתי לא מרוצה מתג המחיר שלקוחו קיבל - 5 מיליון יורו. מארסיי וליון מעוניינת באקס מונאקו, אבל רצו לקלוט אותו ללא תמורה.

חדשות נוספות:

* כריסטיאן אביאטי הושאל באופן רשמי ממילאן לאתלטיקו מדריד לעונה אחת. השוער בן ה-30 עמד אשתקד בין הקורות של טורינו, וכעת יעבור לספרד.

*מרסליניו, שאימן אשתקד את רקראטיבו, התמנה למאמן סנטאנדר, אחרי התפטרותו של מיגל אנחל פורטוגל, שהצעיד את האקסית של יוסי בניון ודודו אוואט למקום העשירי המכובד.

* אספניול החתימה את קשר אוסאסונה ואלדו על חוזה לארבע עונות. בן ה-26 גדל בריאל, ואחרי ארבע עונות בקבוצה הבאסקית יצא לשוק כשחקן חופשי. כעת הוא מצא לו בית בקבוצה השנייה של ברצלונה.

* המגן השמאלי של חטאפה חאבייר פארדס, 24, חתם בסראגוסה לחמש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully