וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביג טיקט היומי

גיל קדרון

28.6.2007 / 10:08

פיניקס הייתה קרובה לשלוח את אמארה לאטלנטה ולקבל את גארנט, ההוקס טיפרדו. ג'ראלד וואלאס בשוק החופשי, פינלי ממשיך בספרס

כל יום צצות עסקאות חדשות ונופלות ישנות ששולחות את קווין גארנט ליעד אחר. אחרי פיניקס, בוסטון, והלייקרס (בעסקה ישירה או של ארבע קבוצות). אתמול (רביעי) שוב חזרו הסאנס לכותרות, הפעם בעסקה משולשת עם הסלטיקס, ומאוחר יותר דרך אטלנטה. איך שזה נראה כרגע, מירב הסיכויים שגארנט לא יעבור בטרייד לני הדראפט.

מינסוטה הציעה להעביר את KG לפיניקס, שזו תשלח את אמארה סטודמאייר לאטלנטה, ושההוקס יעבירו את הבחירה השלישית וה-11 שלה לטימברוולבס. ככל הנראה שגם כמה חוזים נעימים היו אמורים להגיע למינסוטה. אולם הבעלות המשוסעת של ההוקס הטילה וטו על המהלך. חבורת הבעלות של המועדון מנהלת סדרה של בירורים משפטיים, וכרגע מסונדלת ואינה יכולה לבצע מהלכים משמעותיים. אתמול התבטא ג'ו ג'ונסון ואמר שבשיחה עם אמארה, האחרון הביע את רצונו לעבור לאטלנטה.

כמו כן, התנהלו שיחות על טרייד שיעביר את שון מריון מאריזונה לבוסטון, שבתורה תשלח את הבחירה החמישית בדראפט הקרוב למינסוטה, בנוסף לעוד כמה צעירים שזהותם טרם ידועה, והוולבס יעבירו את הביג טיקט לפיניקס, שם יפגוש את חברו סטיב נאש, וישחק בקו הקדמי לצידו של אמארה סטומדאייר.

העסקה שדוברה השבוע עם הלייקרס נפלה באופן סופי, לאחר שמיני גילתה חוסר עניין בחבילה שכוללת את למאר אודום ואנדרו ביינום, מכיוון שקווין מקהייל מעוניין בחבילה שתניב צעירים ובחירות דראפט. בבוסטון גלוב מתעקשים כי מקהייל רוצה לקבל בתמורה גם את אל ג'פרסון, דרישה שספק אם דני איינג' יקבל. כעת העסקה תלויה בכך שהסלטס יסכימו להיות הצלע השלישית במשולש המדובר, ושמריון יבהיר כי לא יממש את האופציה לצאת מחוזהו בקיץ הקרוב. פול פירס עוקב אחר ההתפתחויות מקרוב, ומקורות בליגה מדגישים כי אם הקבוצה לא תתחזק בכוכב נוסף הוא צפוי לצאת לתקשורת בבקשת טרייד פומבית.

בין לבין עושה ה-GM החדש של השמשות מאמצים לרכוש את הבחירה השמינית בדראפט הקרוב, ששייכת לשארלוט. הסאנס מחזיקים בבחירות ה-24 וה-29.

החופש הגדול

מלבד צ'ונסי בילאפס, גם ג'ראלד וואלאס יהיה שחקן חופשי מה-1 ביולי, לאחר שהחליט, כצפוי, לא לממש את האופציה בחוזהו. וואלאס אמור היה להשתכר כ-5.5 מיליון דולר, אך 18 הנקודות שקלע אשתקד, הרב גוניות שלו, האתלטיות והיכולות ההגנתיות יאפשרו לו להרוויח כ-10 מיליון לעונה לפי ההערכות. סגן נשיא הבובקאטס ברני ביקרסטף טס ללוס אנג'לס כדי להיפגש עם סוכנו של וואלאס בן ה-25, בתקווה להשאיר את הפורוורד בשארלוט.

ועוד מישהו שיוצא לחופשי הוא ארל בויקינס, אחרי שהרכז השני הכי נמוך בהיסטוריה של ה-NBA החליט לנצל את אופציית היציאה מחוזהו, ולוותר על העונה האחרונה, שהייתה מכניסה לו 3 מיליון דולר. כרגע נראה שבויקינס לא נמצא בתוכניות של מילווקי, כשתנסה להחתים מחדש את מו וויליאמס, ואולי תחלום על האפשרות להביא את בילאפס.

שחקן החליט לצאת לארג' במקום לצאת לשוק החופשי הוא מייקל פינלי, שימשיך עונה שלישית בסן אנטוניו בשכר של 3.1 מיליון דולר. לגארד הייתה אופציה להשתחרר מהחוזה, אולם האליפות האחרונה והעובדה כי המאבריקס ישלמו לו העונה 18 מיליון דולר (כזכור לחוזה מלפני שבע שנים) שיכנעו אותו להמשיך בספרס.

חדשות נוספות:

* לברון ג'יימס החליט לשחק בקיץ הקרוב במדי ארה"ב בטורניר האמריקות, בתקווה לסייע לנבחרת להעפיל לאולימפיאדת ב'ייג'ין 2008.

* קוואמי בראון עבר הבוקר (רביעי) ניתוח בקרסולו הימני, לאחר שלפני כחודש נותח בקרסולו השמאלי. הסנטר של הלייקרס אמור להיות כשיר לפתיחת מחנות האימונים באוקטובר.

* שאריף עבדור ראחים נותח בברכו השמאלית, וגם הוא צפוי להיות מוכן באוקטובר.

* לקראת הדראפט, שיתקיים ב-28 ביוני, צצות שמועות שהבחירה התשיעית, בה מחזיקים הבולס, עשויה למצוא את עצמה בידי קבוצה אחרת.

* כצפוי, שארנוס יסיקביצ'יוס מימש את האופציה בחוזהו, והאריך אותו בעונה אחת, בשווי של 4 מיליון דולר. "לשאראס יש את כל הכבוד שבעולם למאמן דון נלסון, אבל הוא רוצה לשחק", אמר סוכנו דאג נוסטאד לסן פרנסיסקו כרוניקל. "אם הוא לא ברוטציה, גולדן סטייט כנראה תשלח אותו למקום אחר, אבל כמובן שהם צריכים לקבל משהו בתמורה לו הם זקוקים". הקבוצות המעוניינות בשירותיו הן בעיקר קליבלנד וטורונטו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully